Zobrazit minimální záznam

Streamlining of teaching reading and writing at 1st grade of primary schols using interactive whiteboards
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorDostálová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-19T14:53:25Z
dc.date.available2017-04-19T14:53:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22229
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje možnosti zefektivnění výuky čtení a psaní na prvním stupni s využitím interaktivní tabule. Teoretická část obsahuje informace o vývoji metod výuky čtení a psaní v historii. Ovšem zabývá se také přehledem vývoje jedince a jeho připravenosti na výuku počáteční čtenářské gramotnosti. Jsou zde obsaženy i informace o metodách nápravy a možnostech zlepšení poruch čtení a psaní. Teoretická část práce dále poskytuje především informace související s interaktivní tabulí a jejím využívání ke vzdělávání. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na zjišťování informovanosti veřejnosti o využívání interaktivních tabulí. A dále zjišťuje míru využívání interaktivních tabulí v hodinách a spokojenost učitelů s touto moderní technologií. Jsou zde také představeny ukázky pracovních listů pro interaktivní tabuli.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis deals with the possibility of more effective teaching reading and writing in the first stage, using an interactive whiteboard. The theoretical part contains information about the development of methods of teaching reading and writing in history. But deals with the overview of human development and its preparedness to teach early literacy skills. There are also included information about the methods of redress and how to improve their reading and writing disorders. The theoretical part of the work also provides information mainly related to interactive whiteboards and its use for education. The practical part of the thesis focuses on public awareness survey about the use of interactive whiteboards. And the rate determined using interactive whiteboards in the classroom, and teacher's satisfaction with this modern technology. There are aslo presented examples of worksheets pro an interactive whiteboard.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZefektivnění výuky čtení a psaní na 1. stupni ZŠ s využitím interaktivní tabulecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId84082
dc.title.translatedStreamlining of teaching reading and writing at 1st grade of primary schols using interactive whiteboardsen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001372219
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje možnosti zefektivnění výuky čtení a psaní na prvním stupni s využitím interaktivní tabule. Teoretická část obsahuje informace o vývoji metod výuky čtení a psaní v historii. Ovšem zabývá se také přehledem vývoje jedince a jeho připravenosti na výuku počáteční čtenářské gramotnosti. Jsou zde obsaženy i informace o metodách nápravy a možnostech zlepšení poruch čtení a psaní. Teoretická část práce dále poskytuje především informace související s interaktivní tabulí a jejím využívání ke vzdělávání. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na zjišťování informovanosti veřejnosti o využívání interaktivních tabulí. A dále zjišťuje míru využívání interaktivních tabulí v hodinách a spokojenost učitelů s touto moderní technologií. Jsou zde také představeny ukázky pracovních listů pro interaktivní tabuli.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis deals with the possibility of more effective teaching reading and writing in the first stage, using an interactive whiteboard. The theoretical part contains information about the development of methods of teaching reading and writing in history. But deals with the overview of human development and its preparedness to teach early literacy skills. There are also included information about the methods of redress and how to improve their reading and writing disorders. The theoretical part of the work also provides information mainly related to interactive whiteboards and its use for education. The practical part of the thesis focuses on public awareness survey about the use of interactive whiteboards. And the rate determined using interactive whiteboards in the classroom, and teacher's satisfaction with this modern technology. There are aslo presented examples of worksheets pro an interactive whiteboard.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013722190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV