Show simple item record

Using the methods of dramatic education in teaching pre-school children with precaution of social-psychological problems
dc.contributor.advisorHolemá, Irena
dc.creatorŠvandrlíková, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-19T14:41:25Z
dc.date.available2017-04-19T14:41:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22201
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá prevencí šikany na prvním stupni základní školy s využitím metod dramatické výchovy. Hlavní částí práce je teoreticky zpracovaný, následně zrealizovaný a zhodnocený projekt zaměřený na zlepšení sociálních vztahů třídy 1. stupně základní školy, při kterém se žáci seznámili s metodami dramatické výchovy. Projekt se opírá o metodickou složku a teoretickou část, kde jsou popsány metody dramatické výchovy, rozebrána specifika dětí mladšího školního věku a jejich nejčastější sociálně-psychologický problém, tedy šikana. V závěru teoretické části jsou vypsány některé pražské odborné organizace věnující se tomuto problému.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis considers precaution of chicane at the primary schools using methods of dramatic education. The main part of this work is theoretical, followed by a project of implementation and evaluation focused on improving social relations in primary school classes, where the methods of dramatic education are presented to the students. The project is based on a methodic and theoretical part. These both parts describe the methods of dramatic education, specifics of pre-school children and their most frequent social-psychological problem, the mentioned chicane. Conclusion of the theoretical part includes a list of some Prague organizations specialized on this problem.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití metod dramatické výchovy ve vyučování, při prevenci sociálně-psychologických problémů dětí mladšího školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId83590
dc.title.translatedUsing the methods of dramatic education in teaching pre-school children with precaution of social-psychological problemsen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph001372217
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá prevencí šikany na prvním stupni základní školy s využitím metod dramatické výchovy. Hlavní částí práce je teoreticky zpracovaný, následně zrealizovaný a zhodnocený projekt zaměřený na zlepšení sociálních vztahů třídy 1. stupně základní školy, při kterém se žáci seznámili s metodami dramatické výchovy. Projekt se opírá o metodickou složku a teoretickou část, kde jsou popsány metody dramatické výchovy, rozebrána specifika dětí mladšího školního věku a jejich nejčastější sociálně-psychologický problém, tedy šikana. V závěru teoretické části jsou vypsány některé pražské odborné organizace věnující se tomuto problému.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis considers precaution of chicane at the primary schools using methods of dramatic education. The main part of this work is theoretical, followed by a project of implementation and evaluation focused on improving social relations in primary school classes, where the methods of dramatic education are presented to the students. The project is based on a methodic and theoretical part. These both parts describe the methods of dramatic education, specifics of pre-school children and their most frequent social-psychological problem, the mentioned chicane. Conclusion of the theoretical part includes a list of some Prague organizations specialized on this problem.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV