dc.contributor.advisor | Kaslová, Michaela | |
dc.creator | Kolínová, Dana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T14:26:22Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T14:26:22Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22174 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá Velikostními transformacemi obrázků. Cílem je zjistit, jak se dítě předškolního věku vypořádá s problémem zvětšení předloženého obrázku. Problém je zkoumán na patnácti dětech ve věku 5- 6 let při dvojím zvětšení daného obrázku a to v osmi didaktických situacích. Pro vysvětlení dětských reakcí byl sledován kontext. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the transformations Velikostními images. The aim is to determine how the preschool age children cope with the problems presented by image magnification. The problem is investigated on fifteen children aged 5 to 6 years in two of the magnified image in eight teaching situations. For an explanation of children's responses were monitored context. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Velikostní transformace obrázků | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-28 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87919 | |
dc.title.translated | Size transformation picture | en_US |
dc.contributor.referee | Růžičková, Lucie | |
dc.identifier.aleph | 001377040 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá Velikostními transformacemi obrázků. Cílem je zjistit, jak se dítě předškolního věku vypořádá s problémem zvětšení předloženého obrázku. Problém je zkoumán na patnácti dětech ve věku 5- 6 let při dvojím zvětšení daného obrázku a to v osmi didaktických situacích. Pro vysvětlení dětských reakcí byl sledován kontext. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the transformations Velikostními images. The aim is to determine how the preschool age children cope with the problems presented by image magnification. The problem is investigated on fifteen children aged 5 to 6 years in two of the magnified image in eight teaching situations. For an explanation of children's responses were monitored context. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013770400106986 | |