Show simple item record

Game a toy in kindergarten
dc.contributor.advisorKoťátková, Soňa
dc.creatorFialová, Romana
dc.date.accessioned2017-04-19T13:42:10Z
dc.date.available2017-04-19T13:42:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22027
dc.description.abstractAnotace: Tématem diplomové práce Je "Hra a hračka v mateřské škole". Práce je strukturovaná do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na historické skutečnosti, které se vztahují ke hře a hračce. V této části je zahrnutý i pohled na hru a hračku v současné době. Teoretická část také obsahuje názory Idy Jarníkové na hru a hračku, které jsou poté porovnávány se současnou pedagogickou praxí v mateřské škole. Praktická část diplomové práce je zaměřena na akční výzkum, který se zaměřil na učitelky a jejich chápání hry volné a řízené, dále na oblibu her u dětí v jednotlivých věkových skupinách, na přijetí her řízených v jednotlivých věkových skupinách. Praktická část také obsahuje zjišťování vybavenosti mateřských škol hračkami a pomůckami. Pro dosažení cílů jsem si vybrala metodu rozhovoru a metodu pozorování, využila jsem i poznatky z pozorování oslovených učitelek jiných mateřských škol. Klíčová slova: hra, hračka, vývojové etapy, spontánní hra, řízená hra, druhy hercs_CZ
dc.description.abstractThe subject of the dissertation is "game and toy in kindergarten". There are two sections, theoretical and practical. The theoretical section is based on historical facts which are connected to game and toy, but we can still see the game and toy in use today. This section also contains the opinions of Ida lamikova. These ideas and opinions are compared with modem day pedagogical practices. The practical section concentrates on the action research which was aimed at teachers and their comprehension of managed and un-managed games. This section also deals with the popularity of games for children in all age groups. There is also information related to the facilities, toys and games etc, provided by nurseries. After achieving the aims, I then choose the method of dialogue and observation. I used my work experience, and the knowledge gained from the teachers. Key words: game, toy, development periods, spontaneous game, controlled game, types of gamesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHra a hračka v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79478
dc.title.translatedGame a toy in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph001200648
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAnotace: Tématem diplomové práce Je "Hra a hračka v mateřské škole". Práce je strukturovaná do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na historické skutečnosti, které se vztahují ke hře a hračce. V této části je zahrnutý i pohled na hru a hračku v současné době. Teoretická část také obsahuje názory Idy Jarníkové na hru a hračku, které jsou poté porovnávány se současnou pedagogickou praxí v mateřské škole. Praktická část diplomové práce je zaměřena na akční výzkum, který se zaměřil na učitelky a jejich chápání hry volné a řízené, dále na oblibu her u dětí v jednotlivých věkových skupinách, na přijetí her řízených v jednotlivých věkových skupinách. Praktická část také obsahuje zjišťování vybavenosti mateřských škol hračkami a pomůckami. Pro dosažení cílů jsem si vybrala metodu rozhovoru a metodu pozorování, využila jsem i poznatky z pozorování oslovených učitelek jiných mateřských škol. Klíčová slova: hra, hračka, vývojové etapy, spontánní hra, řízená hra, druhy hercs_CZ
uk.abstract.enThe subject of the dissertation is "game and toy in kindergarten". There are two sections, theoretical and practical. The theoretical section is based on historical facts which are connected to game and toy, but we can still see the game and toy in use today. This section also contains the opinions of Ida lamikova. These ideas and opinions are compared with modem day pedagogical practices. The practical section concentrates on the action research which was aimed at teachers and their comprehension of managed and un-managed games. This section also deals with the popularity of games for children in all age groups. There is also information related to the facilities, toys and games etc, provided by nurseries. After achieving the aims, I then choose the method of dialogue and observation. I used my work experience, and the knowledge gained from the teachers. Key words: game, toy, development periods, spontaneous game, controlled game, types of gamesen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV