Show simple item record

The Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Energy Karlin
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorBurianová, Monika
dc.date.accessioned2017-04-19T13:36:21Z
dc.date.available2017-04-19T13:36:21Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22003
dc.description.abstractNázev: Návrh procesu prodeje členství ve sportovním klubu Holmes Place Karlín Cíl práce: Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu prodejního oddělení společnosti vytvořit a do praxe implementovat přesný postup prodejního procesu, který povede ke zvýšení příjmu z prodeje členství a tím zvýšení celkového příjmu společnosti Holmes Place. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je návrh a implementace prodejního procesu vedoucího ke zvýšení úspěšnosti prodeje členství v roce 2010. Klíčová slova: Prodej, členství, Holmes Place, proces, zisk. 2cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Energy Karlin Points of thesis: The thesis "The Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Karlín" is a new sales process proposal implemented in the first quarter 2010 and leading to better sales results in the company to increase total income. Based on strenghts and weeknesses of current system and the theory of 8 Steps of Selling, the new system and strategy has been created to achieve maximum results in minimum amount of time. Methods: Data will be obtained by describtion analysis, SWOT analysis and SMART method. Results: The result of the thesis is to create and implement new sales process leading to better membership sales result in 2010. Key words: Sale, membership, Holmes Place, process, profit. 3en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleNávrh procesu prodeje členství ve sportovním klubu Holmes Place Karlíncs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-04-28
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId71149
dc.title.translatedThe Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Energy Karlinen_US
dc.contributor.refereeKovářová, Eva
dc.identifier.aleph001382019
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Návrh procesu prodeje členství ve sportovním klubu Holmes Place Karlín Cíl práce: Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu prodejního oddělení společnosti vytvořit a do praxe implementovat přesný postup prodejního procesu, který povede ke zvýšení příjmu z prodeje členství a tím zvýšení celkového příjmu společnosti Holmes Place. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je návrh a implementace prodejního procesu vedoucího ke zvýšení úspěšnosti prodeje členství v roce 2010. Klíčová slova: Prodej, členství, Holmes Place, proces, zisk. 2cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Energy Karlin Points of thesis: The thesis "The Sales Process Concept Proposal for Holmes Place Karlín" is a new sales process proposal implemented in the first quarter 2010 and leading to better sales results in the company to increase total income. Based on strenghts and weeknesses of current system and the theory of 8 Steps of Selling, the new system and strategy has been created to achieve maximum results in minimum amount of time. Methods: Data will be obtained by describtion analysis, SWOT analysis and SMART method. Results: The result of the thesis is to create and implement new sales process leading to better membership sales result in 2010. Key words: Sale, membership, Holmes Place, process, profit. 3en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013820190106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV