Analýza zpětných informací v didaktické interakci vrcholových družstev basketbalu
Feedback Analysis in Didactic Interaction of Top Basketball Teams
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21988Identifikátory
SIS: 60286
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kaprálek, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
4. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Projev čínské filozofie v bojovém umění wushu Cíle: Cílem této práce je podat obraz o čínském bojovém umění wushu s důrazem především na jeho vztah s čínskou filozofií. V první části představíme wushu se zřetelem na jeho historický vývoj, dále se budeme věnovat historii a uvedeme základní charakteristiku čínského myšlení. V druhé části diplomové práce popíšeme čínskou filozofii v rámci sportovních, zdravotně-tělovýchovných a tradičních škol wushu v současné Číně. Dále vyjádříme odlišnosti ve vnímání wushu z pohledu společnosti a jednotlivce v České a Čínské republice. Metody: Základní metody teoretické práce (viz. kapitola Metodologie). Klíčová slova: Wushu, kung-fu, čínská bojová umění, čínská filozofie, čínské myšlení, projev filozofie v bojových umění
Title: Feedback Analysis in Didactic Interaction of Top Basketball Teams Goals of the thesis: Find out the tendency in providing of feedback in practise of top basketball teams. Method: The research is provided by direct unparticipation observation. Testing procedure is proceeded by using categorial system in practises. Measured exemplar are six practises of random selected teams in men's first division in year 2009/10. Results: The results shows which kinds of feedback and social interactional forms are used in practise the most frequent and if the qualities of the feedback are correct with regard to theories of different authors. Key words: Basketball, metodic - organisation forms, social interactional forms, coach, practise, verbal comunication, feedback