dc.contributor.advisor | Flemrová, Miroslava | |
dc.creator | Hejnová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T13:20:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T13:20:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21944 | |
dc.description.abstract | Název práce: Výuka angličtiny u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v České republice a Norsku Cíle práce: Experimentální ověření efektivity metod výuky angličtiny u dyslektických dětí v České republice a v Norsku a porovnání výsledků rychlostního čtení. Metoda: Pro hodnocení úrovně vybraných složek čtenářských dovedností byla použita metoda rychlostního čtení. Speciální trénink proběhl u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v Bernarticích u Trutnova v České republice pomocí tradičních vyučovacích metod a na 2. stupni základní školy v Gjoviku v Norsku pomocí alternativních vyučovacích metod. K hodnocení byly použity jednotné testy v angličtině. Testovaní žáci se zúčastnili speciálního tréninku v rozsahu čtyř měsíců, každá lekce probíhala 2x týdně v rozsahu 30ti minut. Klíčová slova: specifické poruchy učení - dyslexie - reedukace - školní úspěšnost - rychlostní čtení - vzdělávací systémy - výuka cizího jazyka - tradiční metody - alternativní metody | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis: English teaching of dyslexic children at primary school in the Czech Republic and in Norway The drift of Thesis: Elaboration of some methods for English teaching to dyslexic children in the Czech Republic and in Norway and results confrontation of pupils rate of reading tests. Key words: specific learning defects - dyslexia - rate of reading - effective learning - systems of education - teaching of foreign language - traditional methods - alternative methods | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Výuka angličtiny u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v České republice a Norsku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-06 | |
dc.description.department | Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 53502 | |
dc.title.translated | Access of English teachers to teaching problems of dyslexic childern in Czech Republic and in Norway | en_US |
dc.contributor.referee | Vařeková, Jitka | |
dc.identifier.aleph | 001625521 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Výuka angličtiny u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v České republice a Norsku Cíle práce: Experimentální ověření efektivity metod výuky angličtiny u dyslektických dětí v České republice a v Norsku a porovnání výsledků rychlostního čtení. Metoda: Pro hodnocení úrovně vybraných složek čtenářských dovedností byla použita metoda rychlostního čtení. Speciální trénink proběhl u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v Bernarticích u Trutnova v České republice pomocí tradičních vyučovacích metod a na 2. stupni základní školy v Gjoviku v Norsku pomocí alternativních vyučovacích metod. K hodnocení byly použity jednotné testy v angličtině. Testovaní žáci se zúčastnili speciálního tréninku v rozsahu čtyř měsíců, každá lekce probíhala 2x týdně v rozsahu 30ti minut. Klíčová slova: specifické poruchy učení - dyslexie - reedukace - školní úspěšnost - rychlostní čtení - vzdělávací systémy - výuka cizího jazyka - tradiční metody - alternativní metody | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis: English teaching of dyslexic children at primary school in the Czech Republic and in Norway The drift of Thesis: Elaboration of some methods for English teaching to dyslexic children in the Czech Republic and in Norway and results confrontation of pupils rate of reading tests. Key words: specific learning defects - dyslexia - rate of reading - effective learning - systems of education - teaching of foreign language - traditional methods - alternative methods | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016255210106986 | |