Show simple item record

Corporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activities
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKolaříková, Denisa
dc.date.accessioned2017-04-19T13:07:26Z
dc.date.available2017-04-19T13:07:26Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21891
dc.description.abstractCORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových prostředků k posílení stávajících prvků identity a doplnění o prvky nové. Metody: Práce byla vypracována na základě případové studie, zkoumání dokumentů a interview. Informace získané uvedenými metodami umožnili posoudit současný stav corporate identity a sloužily jako podklad pro sestavení SWOT analýzy, z jejíchž výsledků vychází návrhy na zlepšení současného stavu využívání prvků corporate identity. Výsledky: Práce komplexně popsala hlavní znaky klubové identity HC Slavia Praha a využití těchto podstatných složek v komerční činnosti. Pomocí SWOT analýzy zdůraznila hlavní klady a nedostatky HC Slavia Praha v této oblasti a na jejím podkladě navrhla zlepšení současného stavu. Návrhy je možné shrnout do jednoho základního bodu, tj. zaměření na zvýšení návštěvnosti domácích utkání a v jejím důsledku budování značky HC Slavia Praha. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, corporate identity, lední hokej, HC Slavia Prahacs_CZ
dc.description.abstractCORPORATE IDENTITY OF HC SLAVIA PRAHA AND ITS UTILIZATION IN COMMERCIAL ACTIVITIES Objectives: The aim of this work is to assess the corporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activities. The next object is to propose new instruments to reinforce existing components and integrate new elements. Methods: Case study, document research and interview were methods used for the elaboration of this thesis. We applied the acquired information to assess current corporate identity and to compile a SWOT analysis. Following corporate identity improvements are based on SWOT analysis's results. Results: Thesis described general signs of corporate identity of HC Slavia Praha in its complexity and together with its utilization in commercial activities. Through the SWOT analysis we emphasized main assets and limitations of HC Slavia Praha in this field and suggested the improvement of actual state of affairs. We can summarize all suggestions into one fundamental point which is to focus on the growth of audience during home games and as a result the building of a strong brand of HC Slavia Praha. Keywords: marketing, communication mix, corporate identity, ice hockey, HC Slavia Prahaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleCorporate Identity HC Slavia Praha a její využití v komerční činnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId62566
dc.title.translatedCorporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activitiesen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph001364049
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových prostředků k posílení stávajících prvků identity a doplnění o prvky nové. Metody: Práce byla vypracována na základě případové studie, zkoumání dokumentů a interview. Informace získané uvedenými metodami umožnili posoudit současný stav corporate identity a sloužily jako podklad pro sestavení SWOT analýzy, z jejíchž výsledků vychází návrhy na zlepšení současného stavu využívání prvků corporate identity. Výsledky: Práce komplexně popsala hlavní znaky klubové identity HC Slavia Praha a využití těchto podstatných složek v komerční činnosti. Pomocí SWOT analýzy zdůraznila hlavní klady a nedostatky HC Slavia Praha v této oblasti a na jejím podkladě navrhla zlepšení současného stavu. Návrhy je možné shrnout do jednoho základního bodu, tj. zaměření na zvýšení návštěvnosti domácích utkání a v jejím důsledku budování značky HC Slavia Praha. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, corporate identity, lední hokej, HC Slavia Prahacs_CZ
uk.abstract.enCORPORATE IDENTITY OF HC SLAVIA PRAHA AND ITS UTILIZATION IN COMMERCIAL ACTIVITIES Objectives: The aim of this work is to assess the corporate identity of HC Slavia Praha and its utilization in commercial activities. The next object is to propose new instruments to reinforce existing components and integrate new elements. Methods: Case study, document research and interview were methods used for the elaboration of this thesis. We applied the acquired information to assess current corporate identity and to compile a SWOT analysis. Following corporate identity improvements are based on SWOT analysis's results. Results: Thesis described general signs of corporate identity of HC Slavia Praha in its complexity and together with its utilization in commercial activities. Through the SWOT analysis we emphasized main assets and limitations of HC Slavia Praha in this field and suggested the improvement of actual state of affairs. We can summarize all suggestions into one fundamental point which is to focus on the growth of audience during home games and as a result the building of a strong brand of HC Slavia Praha. Keywords: marketing, communication mix, corporate identity, ice hockey, HC Slavia Prahaen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV