Show simple item record

Visual therapy in the early and pre-school age.
dc.contributor.advisorKvětoňová, Lea
dc.creatorKrálová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-19T12:58:52Z
dc.date.available2017-04-19T12:58:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21856
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám zrakovou terapií v raném a předškolním věku. V teoretické části vysvětluji jednotlivé pojmy týkající se oblasti zrakové terapie, zrakových funkcí a zrakového vnímání. Dále se zmiňuji o zařízeních, která mají ve své péči děti se zrakovým postižením v raném věku. V praktické části diplomové práce se zabývám dostupností pomůcek pro slabozraké děti v předškolním věku. Srovnávám situaci dětí ve speciálních mateřských školách s dětmi integrovanými a dětmi, které mateřskou školu nenavštěvují. Zjišťuji, jak jsou dětem zpřístupněné běžné tištěné informace a jaké pomůcky jsou nejčastěji používány.cs_CZ
dc.description.abstractIn my dissertation, I adress problems of vision therapies in early and preschool age of children. I am explaining each single term related to some kinds of vision therapies, sight perception and sight functions in the theoretical part. I also mention facilities for disabled children of preschool age. In the practical part of my dissertation, I adress accessability to aids for visually handicapped children in preschool age. I am comparing situation of children in special preschools with children being integrated and children, which do not go to preschool. I am trying to find out, how common printed informations are available and which aids are used most.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZraková terapie v raném a předškolním věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-01
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74040
dc.title.translatedVisual therapy in the early and pre-school age.en_US
dc.contributor.refereeŠumníková, Pavlína
dc.identifier.aleph001176371
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci se zabývám zrakovou terapií v raném a předškolním věku. V teoretické části vysvětluji jednotlivé pojmy týkající se oblasti zrakové terapie, zrakových funkcí a zrakového vnímání. Dále se zmiňuji o zařízeních, která mají ve své péči děti se zrakovým postižením v raném věku. V praktické části diplomové práce se zabývám dostupností pomůcek pro slabozraké děti v předškolním věku. Srovnávám situaci dětí ve speciálních mateřských školách s dětmi integrovanými a dětmi, které mateřskou školu nenavštěvují. Zjišťuji, jak jsou dětem zpřístupněné běžné tištěné informace a jaké pomůcky jsou nejčastěji používány.cs_CZ
uk.abstract.enIn my dissertation, I adress problems of vision therapies in early and preschool age of children. I am explaining each single term related to some kinds of vision therapies, sight perception and sight functions in the theoretical part. I also mention facilities for disabled children of preschool age. In the practical part of my dissertation, I adress accessability to aids for visually handicapped children in preschool age. I am comparing situation of children in special preschools with children being integrated and children, which do not go to preschool. I am trying to find out, how common printed informations are available and which aids are used most.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV