Zobrazit minimální záznam

Genetic methods in current practice
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorLaštůvková, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-19T12:39:10Z
dc.date.available2017-04-19T12:39:10Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21778
dc.description.abstractPředkládaná práce se zaměřuje na téma genetické metody v současné praxi. Důležitým činitelem je rozvíjení čtenářské gramotnosti a nácviku čtení. Práce poukazuje na jednotlivé fáze čtení, tj. příprava na čtení, rozvoj sluchu a zraku a čtení s porozuměním. Cílem jsou metodické postupy uplatňované při nácviku čtení genetickou metodou. Klíčová slova: Čtenářská gramotnost Čtení s porozuměním Genetická metoda Hůlkové písmo Analýza Syntézacs_CZ
dc.description.abstractThe submited work is concentrated on the topic of genetic methods in current practice. An important factor is the development of literacy training and reading. The work highlights the various stages of reading, ie, preparation for reading, hearing and vision development and reading comprehension. The objective of the methodological procedures applied in the genetic method of reading training. Key words: Literacy Reading with comprehension Genetic Metod Block letter Analysis Synthesisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleGenetická metoda v současné praxics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75743
dc.title.translatedGenetic methods in current practiceen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001136374
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná práce se zaměřuje na téma genetické metody v současné praxi. Důležitým činitelem je rozvíjení čtenářské gramotnosti a nácviku čtení. Práce poukazuje na jednotlivé fáze čtení, tj. příprava na čtení, rozvoj sluchu a zraku a čtení s porozuměním. Cílem jsou metodické postupy uplatňované při nácviku čtení genetickou metodou. Klíčová slova: Čtenářská gramotnost Čtení s porozuměním Genetická metoda Hůlkové písmo Analýza Syntézacs_CZ
uk.abstract.enThe submited work is concentrated on the topic of genetic methods in current practice. An important factor is the development of literacy training and reading. The work highlights the various stages of reading, ie, preparation for reading, hearing and vision development and reading comprehension. The objective of the methodological procedures applied in the genetic method of reading training. Key words: Literacy Reading with comprehension Genetic Metod Block letter Analysis Synthesisen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011363740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV