dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Laštůvková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:39:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:39:10Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21778 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce se zaměřuje na téma genetické metody v současné praxi. Důležitým činitelem je rozvíjení čtenářské gramotnosti a nácviku čtení. Práce poukazuje na jednotlivé fáze čtení, tj. příprava na čtení, rozvoj sluchu a zraku a čtení s porozuměním. Cílem jsou metodické postupy uplatňované při nácviku čtení genetickou metodou. Klíčová slova: Čtenářská gramotnost Čtení s porozuměním Genetická metoda Hůlkové písmo Analýza Syntéza | cs_CZ |
dc.description.abstract | The submited work is concentrated on the topic of genetic methods in current practice. An important factor is the development of literacy training and reading. The work highlights the various stages of reading, ie, preparation for reading, hearing and vision development and reading comprehension. The objective of the methodological procedures applied in the genetic method of reading training. Key words: Literacy Reading with comprehension Genetic Metod Block letter Analysis Synthesis | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Genetická metoda v současné praxi | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 75743 | |
dc.title.translated | Genetic methods in current practice | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001136374 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná práce se zaměřuje na téma genetické metody v současné praxi. Důležitým činitelem je rozvíjení čtenářské gramotnosti a nácviku čtení. Práce poukazuje na jednotlivé fáze čtení, tj. příprava na čtení, rozvoj sluchu a zraku a čtení s porozuměním. Cílem jsou metodické postupy uplatňované při nácviku čtení genetickou metodou. Klíčová slova: Čtenářská gramotnost Čtení s porozuměním Genetická metoda Hůlkové písmo Analýza Syntéza | cs_CZ |
uk.abstract.en | The submited work is concentrated on the topic of genetic methods in current practice. An important factor is the development of literacy training and reading. The work highlights the various stages of reading, ie, preparation for reading, hearing and vision development and reading comprehension. The objective of the methodological procedures applied in the genetic method of reading training. Key words: Literacy Reading with comprehension Genetic Metod Block letter Analysis Synthesis | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011363740106986 | |