Show simple item record

Talking about immigration to Europe. Analysis of facebook posts of Doctors without borders
dc.contributor.advisorMoree, Dana
dc.creatorŠlédrová, Jasňa
dc.date.accessioned2020-08-27T15:19:24Z
dc.date.available2020-08-27T15:19:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2169
dc.description.abstractPředmětem zájmu této práce je analýza způsobů, kterými organizace občanské společnosti mohou prostřednictvím Facebooku ovlivňovat debatu o imigraci do Evropy. Závěry prezentované v práci se opírají o vlastní empirický výzkum a studium literatury zaměřené na oblast public relations. Výzkum je koncipován jako případová studie facebookové komunikace Lékařů bez hranic. V práci se zabývám tematickou a argumentační bohatostí komunikace organizace, reakcemi ze strany publikaa interakcemi mezi publikem a organizací. Pojednávám o významu, jaký má nejen obsahová, ale také vizuální a formální stránka příspěvků pro oslovení co nejširšího publika, jehož názory se organizace snaží formovat a ovlivňovat. Výzkum poukazuje na nevyváženost komunikace Lékařů bez hranic o imigraci do Evropy, která se především odvíjí od činnosti a poslání organizace. Tuto nevyváženost do určité míry kompenzuje angažované publikum organizace, které debaty pod facebookovými příspěvky organizace obohacuje o rozmanitá témata a názory. V práci poukazuji na význam pnutí mezi organizací a jejím publikem, která vyvolávají podnětnou diskuzi, jež by v případě absolutního konsenzu nevznikla. Klíčová slova komunikace, public relations, imigrace, Facebook, hatespeech, organizace občanské společnosti, kontroverzní témacs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this diploma thesis is the potential of organizations of civil society to influence public debate about immigration to Europe via Facebook. Conclusions introduced in this diploma thesis are based on my own empirical research as well as on literature focused on public relations. Research is designed as single case study of Facebook communication of Doctors without Borders. I explore the diversity of topics and argumentation present in the organization's communication, reactions of its audience and mutual interactions between organization and its audience. I explain that content, visual and formal aspects may play a key role when an organization is trying to address wide audience, whose ideas is willing to shape and influence. Research points out that the communication of Doctors without Borders about migration to Europe is one-sided, because it's mainly driven by activities and mission of the organization. This one-sidedness is partly compensated by engaged audience that enriches discussions under the Facebook posts of the organization with diverse topics and opinions. The thesis tries to capture the significance of tension between organization and its audience that raises inspirational discussions, which might not occur in case of absolute consensus. Key words communication, public...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectimmigrationen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjecthatespeechen_US
dc.subjectcivic sectoren_US
dc.subjectcontroversial topicen_US
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectimigracecs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjecthatespeechcs_CZ
dc.subjectorganizace občanské společnostics_CZ
dc.subjectkontroverzní témacs_CZ
dc.titleMluvíme o imigraci do Evropy. Analýza facebookových příspěvků Lékařů bez hraniccs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-02-07
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId154663
dc.title.translatedTalking about immigration to Europe. Analysis of facebook posts of Doctors without bordersen_US
dc.contributor.refereeMuhič Dizdarevič, Selma
dc.identifier.aleph002126364
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředmětem zájmu této práce je analýza způsobů, kterými organizace občanské společnosti mohou prostřednictvím Facebooku ovlivňovat debatu o imigraci do Evropy. Závěry prezentované v práci se opírají o vlastní empirický výzkum a studium literatury zaměřené na oblast public relations. Výzkum je koncipován jako případová studie facebookové komunikace Lékařů bez hranic. V práci se zabývám tematickou a argumentační bohatostí komunikace organizace, reakcemi ze strany publikaa interakcemi mezi publikem a organizací. Pojednávám o významu, jaký má nejen obsahová, ale také vizuální a formální stránka příspěvků pro oslovení co nejširšího publika, jehož názory se organizace snaží formovat a ovlivňovat. Výzkum poukazuje na nevyváženost komunikace Lékařů bez hranic o imigraci do Evropy, která se především odvíjí od činnosti a poslání organizace. Tuto nevyváženost do určité míry kompenzuje angažované publikum organizace, které debaty pod facebookovými příspěvky organizace obohacuje o rozmanitá témata a názory. V práci poukazuji na význam pnutí mezi organizací a jejím publikem, která vyvolávají podnětnou diskuzi, jež by v případě absolutního konsenzu nevznikla. Klíčová slova komunikace, public relations, imigrace, Facebook, hatespeech, organizace občanské společnosti, kontroverzní témacs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this diploma thesis is the potential of organizations of civil society to influence public debate about immigration to Europe via Facebook. Conclusions introduced in this diploma thesis are based on my own empirical research as well as on literature focused on public relations. Research is designed as single case study of Facebook communication of Doctors without Borders. I explore the diversity of topics and argumentation present in the organization's communication, reactions of its audience and mutual interactions between organization and its audience. I explain that content, visual and formal aspects may play a key role when an organization is trying to address wide audience, whose ideas is willing to shape and influence. Research points out that the communication of Doctors without Borders about migration to Europe is one-sided, because it's mainly driven by activities and mission of the organization. This one-sidedness is partly compensated by engaged audience that enriches discussions under the Facebook posts of the organization with diverse topics and opinions. The thesis tries to capture the significance of tension between organization and its audience that raises inspirational discussions, which might not occur in case of absolute consensus. Key words communication, public...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021263640106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV