dc.contributor.advisor | Černochová, Miroslava | |
dc.creator | Coufal, Roman | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T11:52:57Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T11:52:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21602 | |
dc.description.abstract | Učitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Učitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Návrh, tvorba a ověření souboru digitálních výukových objektů ve výuce vybranému tématu z učiva střední školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-03 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 75550 | |
dc.title.translated | Design, creation and proof of digital learning objects, regarding the theme "Sound processing on a computer" for secondary school education | en_US |
dc.contributor.referee | Neumajer, Ondřej | |
dc.identifier.aleph | 001182088 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Učitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Učitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011820880106986 | |