Zobrazit minimální záznam

Design, creation and proof of digital learning objects, regarding the theme "Sound processing on a computer" for secondary school education
dc.contributor.advisorČernochová, Miroslava
dc.creatorCoufal, Roman
dc.date.accessioned2017-04-19T11:52:57Z
dc.date.available2017-04-19T11:52:57Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21602
dc.description.abstractUčitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických.cs_CZ
dc.description.abstractUčitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNávrh, tvorba a ověření souboru digitálních výukových objektů ve výuce vybranému tématu z učiva střední školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-03
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75550
dc.title.translatedDesign, creation and proof of digital learning objects, regarding the theme "Sound processing on a computer" for secondary school educationen_US
dc.contributor.refereeNeumajer, Ondřej
dc.identifier.aleph001182088
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csUčitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických.cs_CZ
uk.abstract.enUčitelé vždy hledali názorné pomůcky, které by jejich žákům usnadnily proces učení. Ať už se jedná o obrázky, texty, modely či názorné pomůcky. Tyto pomůcky učitel využívá, když "sestavuje" učební jednotku, volí vhodné metody a přístupy tak, aby jeho působení u žáků vyvolalo patřičný efekt pochopení učiva a jeho osvojení. Učitel může potřebovat také metodické příručky, rady a pokyny, které mu mohou pomoci ve složitém procesu vzděláván žáků. Učitel často potřebuje evaluační nástroje pro hodnocení svých žáků, jako např. testy, úkoly, příklady atd. V dnešní moderní době se možnosti vzdělávacího procesu mnohonásobně zvětšily. Ţijeme v digitálním světě, kde i proces výuky a vyučování objevuje možnosti moderních technologií. A tak kromě klasických jsou k dispozici i pomůcky, metodiky a evaluační nástroje v podobě digitalizované či digitální. Možnosti těchto elektronických nástrojů a jejich dostupnost dalece převyšují vše, co si bylo možné představit v minulosti u pomůcek klasických.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011820880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV