Zobrazit minimální záznam

Perception of current trends in online advertising focusing on retargeting
dc.contributor.advisorHuněk, Filip
dc.creatorŘíhová, Terezie
dc.date.accessioned2017-06-01T19:32:14Z
dc.date.available2017-06-01T19:32:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2146
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis deals with complex view on the current online advertising form in the context of continuous technological development of contemporary society. Internet advertising and its range is viewed from a marketing perspective and in the context of media studies. Together with online advertising history, diploma thesis represents the development of the internet market and in this context it is pointed at reach of online advertising industry. Readers are acquainted with basic types of online advertisements, payment models and online advertising buying ways. Thesis in detail deals with modern trends such as programmatic buying of online advertising, behavioral targeting, retargeting, and many others that are examined from the perspective of advertisers, online content publishers and users whose privacy is from some perspective disrupted by these trends. To show the complexity of the issue, the thesis also contains deeper information about technology. At the end of the theoretical part, the thesis deals with intensively discussed topic of ad-blockers. To create a wider conclusion about the topic, there is also a part of the work that contains interpretation of survey focused on standard users and presentation on findings from structured questionnaire that has been designated to leading Czech...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectOnline marketingcs_CZ
dc.subjectinternetová reklamacs_CZ
dc.subjectplošná reklamacs_CZ
dc.subjectReal time biddingcs_CZ
dc.subjectretargetingcs_CZ
dc.subjectremarketingcs_CZ
dc.subjectuživatelcs_CZ
dc.subjectunikátní uživatelcs_CZ
dc.subjectvydavatelé obsahucs_CZ
dc.subjectmediální agenturacs_CZ
dc.subjectvyužívání datcs_CZ
dc.subjectOnline marketingen_US
dc.subjectinternet advertisingen_US
dc.subjectdisplay advertisingen_US
dc.subjectReal time biddingen_US
dc.subjectretargetingen_US
dc.subjectremarketingen_US
dc.subjectuseren_US
dc.subjectunique useren_US
dc.subjectpublisheren_US
dc.subjectmedia agencyen_US
dc.subjectdata usageen_US
dc.titleVnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargetingcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-02-07
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId176113
dc.title.translatedPerception of current trends in online advertising focusing on retargetingen_US
dc.contributor.refereeHrabánková, Markéta
dc.identifier.aleph002126341
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis deals with complex view on the current online advertising form in the context of continuous technological development of contemporary society. Internet advertising and its range is viewed from a marketing perspective and in the context of media studies. Together with online advertising history, diploma thesis represents the development of the internet market and in this context it is pointed at reach of online advertising industry. Readers are acquainted with basic types of online advertisements, payment models and online advertising buying ways. Thesis in detail deals with modern trends such as programmatic buying of online advertising, behavioral targeting, retargeting, and many others that are examined from the perspective of advertisers, online content publishers and users whose privacy is from some perspective disrupted by these trends. To show the complexity of the issue, the thesis also contains deeper information about technology. At the end of the theoretical part, the thesis deals with intensively discussed topic of ad-blockers. To create a wider conclusion about the topic, there is also a part of the work that contains interpretation of survey focused on standard users and presentation on findings from structured questionnaire that has been designated to leading Czech...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021263410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV