Show simple item record

Management of school class as a social community
dc.contributor.advisorValentová, Lidmila
dc.creatorŤažká, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-19T10:27:56Z
dc.date.available2017-04-19T10:27:56Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21386
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvořit program třídních setkání, která mají preventivně působit na prohloubení kamarádských vztahů ve třídě a na navození pocitu sounáležitosti s třídnickou skupinou. Projekt je vystavěn na podporu procesu formování třídy jako sociální skupiny a na posílení pozitivních sociálních vztahů ve třídní skupině žáků na prvním stupni základní školy. Dle výsledků jeho realizace a reflexivních zápisu z každého setkání je vyhodnocen přínos pro třídní skupinu žáků. Dále projekt slouží formou lektorovi sebereflexe k označení problematických oblastí při tvorbě podobných projektů a může dopomoci mladým počínajícím učitelům uvědomit si citlivá místa při vlastní práci se sociální skupinou školní třídy.cs_CZ
dc.description.abstractThe object of following graduation theses is to create a syllabus of class meetings. These meetings should increase the level of familiar relationship between pupils and induce the fellow feeling of the class group. The project is focused on support of classroom forming as a social group and on improvment of possitive social relationship of pupils attending primary school. Based on the result of realising project and reflective notes from all meetings is made the analysis of positive contribution for the class. The project helps as well to define problematic areas of similar projects through the teachers reflection and to understand sensitive sites of the work with class group for young teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleFormování třídy jako sociální skupinycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-18
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId69652
dc.title.translatedManagement of school class as a social communityen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph001451172
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je vytvořit program třídních setkání, která mají preventivně působit na prohloubení kamarádských vztahů ve třídě a na navození pocitu sounáležitosti s třídnickou skupinou. Projekt je vystavěn na podporu procesu formování třídy jako sociální skupiny a na posílení pozitivních sociálních vztahů ve třídní skupině žáků na prvním stupni základní školy. Dle výsledků jeho realizace a reflexivních zápisu z každého setkání je vyhodnocen přínos pro třídní skupinu žáků. Dále projekt slouží formou lektorovi sebereflexe k označení problematických oblastí při tvorbě podobných projektů a může dopomoci mladým počínajícím učitelům uvědomit si citlivá místa při vlastní práci se sociální skupinou školní třídy.cs_CZ
uk.abstract.enThe object of following graduation theses is to create a syllabus of class meetings. These meetings should increase the level of familiar relationship between pupils and induce the fellow feeling of the class group. The project is focused on support of classroom forming as a social group and on improvment of possitive social relationship of pupils attending primary school. Based on the result of realising project and reflective notes from all meetings is made the analysis of positive contribution for the class. The project helps as well to define problematic areas of similar projects through the teachers reflection and to understand sensitive sites of the work with class group for young teachers.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV