Zobrazit minimální záznam

Integration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools from the teacher's point of view
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorProkop, Martin
dc.date.accessioned2017-04-18T12:37:28Z
dc.date.available2017-04-18T12:37:28Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21075
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní školu z pohledu učitele. Pracuje se v ní s terminologií o integraci, právní úpravou integrace v České republice. V práci je dále analyzován význam, přínos a překážky v procesu školní integrace, jsou popisovány podmínky a kompetence významných činitelů, kteří se na procesu integrace podílejí. Cílem praktické části je zjistit a porovnat názory, zkušenosti a potřeby integrujících učitelů v oblasti integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd. Diplomová práce je určena pro začínající pedagogy.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on the problems of integration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools. It deals with the terminology connected with this topic and law adjustment of the integration in the Czech Republic. The thesis analyses the meaning, contribution and obstacles in the process of the integration at school, describes the conditions and competencies of the relevant factors. The aim of the research is to find out and compare opinions, pieces of experience and needs of integrating teachers in the sphere of the integration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools. The thesis is determined to beginning teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace žáků se speciálními potřebami na základní školu z pohledu učitelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70747
dc.title.translatedIntegration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools from the teacher's point of viewen_US
dc.contributor.refereeKalbáčová, Jaroslava
dc.identifier.aleph001136837
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní školu z pohledu učitele. Pracuje se v ní s terminologií o integraci, právní úpravou integrace v České republice. V práci je dále analyzován význam, přínos a překážky v procesu školní integrace, jsou popisovány podmínky a kompetence významných činitelů, kteří se na procesu integrace podílejí. Cílem praktické části je zjistit a porovnat názory, zkušenosti a potřeby integrujících učitelů v oblasti integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd. Diplomová práce je určena pro začínající pedagogy.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on the problems of integration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools. It deals with the terminology connected with this topic and law adjustment of the integration in the Czech Republic. The thesis analyses the meaning, contribution and obstacles in the process of the integration at school, describes the conditions and competencies of the relevant factors. The aim of the research is to find out and compare opinions, pieces of experience and needs of integrating teachers in the sphere of the integration of pupils with the special educational needs into the mainstream schools. The thesis is determined to beginning teachers.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011368370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV