Show simple item record

Multicultural education primary educated pupils
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorPeissová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-18T12:29:02Z
dc.date.available2017-04-18T12:29:02Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21047
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na úroveň, míru multikulturní vzdělávání žáků na 1.stupni základních škol. Teoretická část vymezuje pojem multikulturní výchova a pojmy důležité pro její hlubší pochopení. Definuje multikulturní výchovu ke vztahu k žákům, učitelům a škole. Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření, které proběhlo ve čtyřech základních školách a zjišťovalo úroveň multikulturní vědomí žáků a míru jejich vztahů k žákům z odlišné kultury. Práce obsahuje též dotazníkové šetření učitelů 1.stupně, týkající se jejich přístupu k multikulturnímu vzdělávání a zkušeností s žáky z odlišných kultur. Předkládaná práce přibližuje skutečný stav multikulturního vzdělávání na vybraných základních školách.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on level and degree of multicultural education primary educated pupils. Its the theoretical part specifies a conception of multicultural education and terms important for closer insight of these. The part also defining education inrelation to pupils, teachers and school. The practical part is elaborated on the basis of the questionnaire designated for for Primary schools. It finds out the level of multicultural awareness of pupils and quality of their relations to pupils from a different culture. This part either contains the questionnaire survey of Primary teachers. It is concerned with teacher's approach to multicultural education and experiances with pupils from a different culture. This work makes closer view of the real state of multicultural education at selected schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMultikulturní prostředí na primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70675
dc.title.translatedMulticultural education primary educated pupilsen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph001136839
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce je zaměřena na úroveň, míru multikulturní vzdělávání žáků na 1.stupni základních škol. Teoretická část vymezuje pojem multikulturní výchova a pojmy důležité pro její hlubší pochopení. Definuje multikulturní výchovu ke vztahu k žákům, učitelům a škole. Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření, které proběhlo ve čtyřech základních školách a zjišťovalo úroveň multikulturní vědomí žáků a míru jejich vztahů k žákům z odlišné kultury. Práce obsahuje též dotazníkové šetření učitelů 1.stupně, týkající se jejich přístupu k multikulturnímu vzdělávání a zkušeností s žáky z odlišných kultur. Předkládaná práce přibližuje skutečný stav multikulturního vzdělávání na vybraných základních školách.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on level and degree of multicultural education primary educated pupils. Its the theoretical part specifies a conception of multicultural education and terms important for closer insight of these. The part also defining education inrelation to pupils, teachers and school. The practical part is elaborated on the basis of the questionnaire designated for for Primary schools. It finds out the level of multicultural awareness of pupils and quality of their relations to pupils from a different culture. This part either contains the questionnaire survey of Primary teachers. It is concerned with teacher's approach to multicultural education and experiances with pupils from a different culture. This work makes closer view of the real state of multicultural education at selected schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV