Show simple item record

Emotional intelligence. What is the EI and how it is possible to improve it in children's life to become their naturelism for the whole life
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorKuncová, Denisa
dc.date.accessioned2017-04-18T12:23:58Z
dc.date.available2017-04-18T12:23:58Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21033
dc.description.abstractEmoční inteligence je schopnost vyrovnávat se změnami probíhajícími v životě, schopnost empatie, naslouchání, vnímání, pochopení pocitů ostatních i vlastních a jejich ovládání. V teoretické části budu analyzovat pozitivní a negativní vlivy, které působí na citový vývoj dítěte z okolního prostředí, především vlivy sociální. Uvedu doporučené techniky, jak s emoční inteligencí pracovat. Praktická část ukáže, jak je možné zpracovat metody do výukových činností tak, aby se daly použít ve výuce. Při soustavné práci učitele se opravdu emoční inteligence dětí dá rozvíjet.cs_CZ
dc.description.abstractEmotional intelligence is the ability to face up with changes in life, describes a concept that involves the ability of empathy, harking, perception, understanding of feelings, the ability of identifying, assessing and managing the emotions of oneself and the others. In the theoretical part I will analyze positive and negative factors effecting on children's emotional evolution from surroundings, especially social factors. I will present recommended techniques for working with emotional intelligence. Practical part will show how it is possible to modify methods into classwork activities. Methodical-systematical teacher's work can certainly develop emotional intelligence of children.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleEmoční inteligence. Co je to El a jak se dá zdokonalovat v životě dítěte tak, aby se stala jejich přirozeností po celý zbytek životacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70679
dc.title.translatedEmotional intelligence. What is the EI and how it is possible to improve it in children's life to become their naturelism for the whole lifeen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph001137020
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csEmoční inteligence je schopnost vyrovnávat se změnami probíhajícími v životě, schopnost empatie, naslouchání, vnímání, pochopení pocitů ostatních i vlastních a jejich ovládání. V teoretické části budu analyzovat pozitivní a negativní vlivy, které působí na citový vývoj dítěte z okolního prostředí, především vlivy sociální. Uvedu doporučené techniky, jak s emoční inteligencí pracovat. Praktická část ukáže, jak je možné zpracovat metody do výukových činností tak, aby se daly použít ve výuce. Při soustavné práci učitele se opravdu emoční inteligence dětí dá rozvíjet.cs_CZ
uk.abstract.enEmotional intelligence is the ability to face up with changes in life, describes a concept that involves the ability of empathy, harking, perception, understanding of feelings, the ability of identifying, assessing and managing the emotions of oneself and the others. In the theoretical part I will analyze positive and negative factors effecting on children's emotional evolution from surroundings, especially social factors. I will present recommended techniques for working with emotional intelligence. Practical part will show how it is possible to modify methods into classwork activities. Methodical-systematical teacher's work can certainly develop emotional intelligence of children.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV