dc.contributor.advisor | Hadj - Moussová, Zuzana | |
dc.creator | Innemanová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:19:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:19:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21022 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce popisuje průzkum sociálního klimatu ve sledované třídě a jeho vývoj v průběhu školního pololetí. Hlavním cílem je zjistit sociální klima ve třídě a ověření možností jeho ovlivnění působením pedagoga. Práce zjišťuje, jak je sociální klima ovlivňováno vzájemnou interakcí mezi učitelem a žáky, jaký vliv má pozitivní klima třídy na úspěšnost žáků v procesu učení. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma work describes a research done in the social climate of the observed class and its development in the course of a school half-year. The main task was to discover the social climate in the class and the possibilities of its affecting through a pedagogue's influence. The work finds out how the social climate is affected by mutual interaction between the teacher and his/her pupils and how a positive climate of the class affects the pupils' prosperity in the learning process. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Ovlivnění sociálního klimatu učitelem na 1.stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-19 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74123 | |
dc.title.translated | Teacher`s influence on social climate in elementary school | en_US |
dc.contributor.referee | Valentová, Lidmila | |
dc.identifier.aleph | 001187254 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce popisuje průzkum sociálního klimatu ve sledované třídě a jeho vývoj v průběhu školního pololetí. Hlavním cílem je zjistit sociální klima ve třídě a ověření možností jeho ovlivnění působením pedagoga. Práce zjišťuje, jak je sociální klima ovlivňováno vzájemnou interakcí mezi učitelem a žáky, jaký vliv má pozitivní klima třídy na úspěšnost žáků v procesu učení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma work describes a research done in the social climate of the observed class and its development in the course of a school half-year. The main task was to discover the social climate in the class and the possibilities of its affecting through a pedagogue's influence. The work finds out how the social climate is affected by mutual interaction between the teacher and his/her pupils and how a positive climate of the class affects the pupils' prosperity in the learning process. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011872540106986 | |