Vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času
Leading children to quality leisure time untilization
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21020Identifikátory
SIS: 70726
Kolekce
- Kvalifikační práce [19117]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hanková, Zdeňka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času. Teoretická část vymezuje pojmy, jež jsou spjaty s tématem diplomové práce. Rozebírá jednotlivé subjekty, které přijdou do kontaktu s dítětem v průběhu dětství a ovlivňují jeho volný čas. Největší pozornost ovšem věnuje vlivu učitele 1. stupně. Empirická část zjišťuje, do jaké míry využívají školy a zejména jejich učitelé na 1. stupni možnosti vedení dětí ke kvalitnímu využívání volného času. Dále sleduje oblast participace dětí na aktivitách, jež souvisejí s volným časem.
The diploma thesis deals with the questions of leading children to quality leisure time utilization. In the theoretical part, it defines the experts' opinions concerning this topic. It analyses individual subjects having any relationship with children during their childhood and influencing their leisure time. It focuses mainly on the primary school teacher's influence. The empiric part probes the extent the schools and especially the primary school teacher's use for leading children to quality leisure time utilization. Further it covers with the field of children's participation in the activities concerning their leisure time.