Zobrazit minimální záznam

Approach towards children entering the primary education at the international school operating under British National Curriculum
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorBalážová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-18T12:03:16Z
dc.date.available2017-04-18T12:03:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20982
dc.description.abstractDiplomová práce "Přístup k problematice vstupu dítěte do základní školy v mezinárodní škole podle britského národního kurikula" se zamýšlí nad pojmy školní zralost a školní připravenost dítěte. Primárním zájmem této práce je prezentovat přístupy, postoje a stanoviska britského národního kurikula k problematice, která je spojena se zlomovým obdobím v životě dítěte, vstupem do základní školy, následně je porovnat s přístupy českého vzdělávacího systému a na základě této komparace hledat inspiraci pro pedagogickou práci. Praktická část diplomové práce prezentuje vzdělávací osnovy britského vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v běžném denním režimu mezinárodní školy a mapuje pohled rodičovské veřejnosti na význam institucionálního předškolního vzdělávání pro přípravu dítěte do první třídy základní školy.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis "Approach towards children entering the primary education at the international school operating under British National Curriculum" is assessing topics like school readiness and school maturity of a child. The primary goal of this paper is to present approaches, attitudes and positions of the British National Curriculum on the topic connected with a turning point in the life of a child - the entry to the primary school - compare them with the Czech educational system and based on this comparison seek inspiration for the teaching practice. The practical part of the thesis presents the contents and targets of the British educational system for pre-school education in a common day-to-day regime of an international school and maps the parent opinion on the importance of the institutional pre-school education in the preparation of a child for the first grade in the primary school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePřístup k problematice vstupu dítěte do základní školy v mezinárodní škole podle britského národního kurikulacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-29
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId71138
dc.title.translatedApproach towards children entering the primary education at the international school operating under British National Curriculumen_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph001200809
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Přístup k problematice vstupu dítěte do základní školy v mezinárodní škole podle britského národního kurikula" se zamýšlí nad pojmy školní zralost a školní připravenost dítěte. Primárním zájmem této práce je prezentovat přístupy, postoje a stanoviska britského národního kurikula k problematice, která je spojena se zlomovým obdobím v životě dítěte, vstupem do základní školy, následně je porovnat s přístupy českého vzdělávacího systému a na základě této komparace hledat inspiraci pro pedagogickou práci. Praktická část diplomové práce prezentuje vzdělávací osnovy britského vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v běžném denním režimu mezinárodní školy a mapuje pohled rodičovské veřejnosti na význam institucionálního předškolního vzdělávání pro přípravu dítěte do první třídy základní školy.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "Approach towards children entering the primary education at the international school operating under British National Curriculum" is assessing topics like school readiness and school maturity of a child. The primary goal of this paper is to present approaches, attitudes and positions of the British National Curriculum on the topic connected with a turning point in the life of a child - the entry to the primary school - compare them with the Czech educational system and based on this comparison seek inspiration for the teaching practice. The practical part of the thesis presents the contents and targets of the British educational system for pre-school education in a common day-to-day regime of an international school and maps the parent opinion on the importance of the institutional pre-school education in the preparation of a child for the first grade in the primary school.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012008090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV