Show simple item record

Education and time structure of unemployed - empirical research among unemployed women
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorRákosníková, Helena
dc.date.accessioned2017-04-18T11:49:14Z
dc.date.available2017-04-18T11:49:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20921
dc.description.abstractZáměrem této práce bylo zmapovat, jakým způsobem využívá čas v oddobí nezaměstnanosti několik nezaměstnaných žen ke vzdělávání a zjistit, jaké jsou jejich vzdělávací aktivity a cíle; vlastní způsoby získávání znalostí, dovedností a poznatků; motivace ke studiu, její stimuly a překážky a s tím související socioekonomické zázemí; časové strukturování vzdělávání/učení se/opakování učiva. Zároveň byla u respondentek zjišťována dotazníkovou formou míra strukturování času a tendence k prokrastinaci formou škál. Tato zjištění měla potvrdit případnou pozitivní korelaci mezi přístupem respondentek ke vzdělávání a dobrou schopností strukturovat čas a nízkou tendencí k prokrastinaci. Klíčová slova: nezaměstnanost, vzdělávání, strukturování času, prokrastinace.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of the study was to investigate the use of time of several unemployed women and how do they fill time with educational and self-development activities, identify their own educational styles; what support and block their motivation and how is their social and economical background, how their time structure of educational and repetitive process is. Unemplyed women completed a questionnaire identifying their educational goals and attitudes and tests measuring time structure and procrastination. Data from the questionnaires and scales were analysing to find positive correlations between high interest and active attitude for education and good time structure and low procrastionation. Key words: unemployment, education, time structure, procrastination.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávání a strukturování času u nezaměstnaných - empirické šetření u nezaměstnaných žencs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-25
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId71743
dc.title.translatedEducation and time structure of unemployed - empirical research among unemployed womenen_US
dc.contributor.refereeLorenzová, Jitka
dc.identifier.aleph001227242
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZáměrem této práce bylo zmapovat, jakým způsobem využívá čas v oddobí nezaměstnanosti několik nezaměstnaných žen ke vzdělávání a zjistit, jaké jsou jejich vzdělávací aktivity a cíle; vlastní způsoby získávání znalostí, dovedností a poznatků; motivace ke studiu, její stimuly a překážky a s tím související socioekonomické zázemí; časové strukturování vzdělávání/učení se/opakování učiva. Zároveň byla u respondentek zjišťována dotazníkovou formou míra strukturování času a tendence k prokrastinaci formou škál. Tato zjištění měla potvrdit případnou pozitivní korelaci mezi přístupem respondentek ke vzdělávání a dobrou schopností strukturovat čas a nízkou tendencí k prokrastinaci. Klíčová slova: nezaměstnanost, vzdělávání, strukturování času, prokrastinace.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of the study was to investigate the use of time of several unemployed women and how do they fill time with educational and self-development activities, identify their own educational styles; what support and block their motivation and how is their social and economical background, how their time structure of educational and repetitive process is. Unemplyed women completed a questionnaire identifying their educational goals and attitudes and tests measuring time structure and procrastination. Data from the questionnaires and scales were analysing to find positive correlations between high interest and active attitude for education and good time structure and low procrastionation. Key words: unemployment, education, time structure, procrastination.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV