Zobrazit minimální záznam

Corporate social responsibility of public media service: analysis of strategy of Czech Television
dc.contributor.advisorTrampota, Tomáš
dc.creatorKrausová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-02T06:16:41Z
dc.date.available2017-06-02T06:16:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2090
dc.description.abstractCílem práce je zjistit jak funguje strategie společenské odpovědnosti v prostředí média veřejné služby. Výzkumnou metodou je případová studie, která pracuje s jednotkou analýzy Česká televize a využívá kombinaci různých zdrojů dat (oficiální dokumenty, archivní záznamy, neformální rozhovory). Analýza CSR strategie je provedena zaměřením na vliv institucionálních podmínek a stakeholderů, konkrétních společensky odpovědných aktivit ČT a komunikačních strategií ČT o CSR. Analýzou případu České televize je předložen analytický model, který popisuje, jak funguje logika CSR strategie v prostředí média veřejné služby a zároveň představuje nástroj, který může sloužit pro další výzkum v oblasti CSR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to explore corporate social responsibility strategy of public media services. The research method endorsed is a case study of Czech Television that combine a multiple source of data such as official documents, archive records and informal interviews. The analysis points out the influence of institutional conditions and stakeholders, describes particular CSR initiatives and the way communication strategies of Czech Television are working. The thesis offers an analytical model which at the same time is describing the functioning logic of CSR strategy in public media services and can be used for further research on CSR in general. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectkorporátní společenská odpovědnostcs_CZ
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectmédia veřejné službycs_CZ
dc.subjectČeská televizecs_CZ
dc.subjectCSR aktivitycs_CZ
dc.subjectCSR strategiecs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectCSRen_US
dc.subjectpublic media serviceen_US
dc.subjectPMSen_US
dc.subjectCzech Televisionen_US
dc.subjectCSR initiativesen_US
dc.subjectCSR strategyen_US
dc.subjectcommunication strategy of CSRen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.titleSpolečenská odpovědnost média veřejné služby: analýza strategie České televizecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-02-06
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId176149
dc.title.translatedCorporate social responsibility of public media service: analysis of strategy of Czech Televisionen_US
dc.contributor.refereeKřeček, Jan
dc.identifier.aleph002125998
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem práce je zjistit jak funguje strategie společenské odpovědnosti v prostředí média veřejné služby. Výzkumnou metodou je případová studie, která pracuje s jednotkou analýzy Česká televize a využívá kombinaci různých zdrojů dat (oficiální dokumenty, archivní záznamy, neformální rozhovory). Analýza CSR strategie je provedena zaměřením na vliv institucionálních podmínek a stakeholderů, konkrétních společensky odpovědných aktivit ČT a komunikačních strategií ČT o CSR. Analýzou případu České televize je předložen analytický model, který popisuje, jak funguje logika CSR strategie v prostředí média veřejné služby a zároveň představuje nástroj, který může sloužit pro další výzkum v oblasti CSR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis is to explore corporate social responsibility strategy of public media services. The research method endorsed is a case study of Czech Television that combine a multiple source of data such as official documents, archive records and informal interviews. The analysis points out the influence of institutional conditions and stakeholders, describes particular CSR initiatives and the way communication strategies of Czech Television are working. The thesis offers an analytical model which at the same time is describing the functioning logic of CSR strategy in public media services and can be used for further research on CSR in general. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021259980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV