Zobrazit minimální záznam

Magazines for children and sex education
dc.contributor.advisorVaníčková, Eva
dc.creatorCejnarová, Alena
dc.date.accessioned2018-09-12T10:34:11Z
dc.date.available2018-09-12T10:34:11Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20718
dc.description.abstractSpolu s převratnými politickými a společenskými změnami na začátku 90. let, se na českém trhu objevil nový fenomén - časopisy pro "náctileté" západního typu, neboli společensko - lifestylové magazíny pro dospívají v podobě, v jaké je známe dnes. Jako časopisy nabízející zajímavosti a bulvární informace ze života známých osobností, přinášející články o módě, líčení a nových trendech v životním stylu mladých a jako rádce otevřeně hovořící o do té doby tabuizovaných tématech sexuálních. Jejich pravidelnými náměty jsou vztahy, první lásky, flirtování ale také různé psychotesty, horoskopy či pozvánky na nové filmy, koncerty apod. Jsou to zkrátka barevné magazíny přinášející právě ta témata, která dospívající zajímají a kvůli nimž si je kupují, současně ovšem i značný podíl inzerce. Tyto tituly, psané podle zahraničních vzorů si mezi českou mládeží své čtenáře našly a drží si je dodnes. Staly se tak jedním z významných mediálních prvků v životě adolescentů, s nímž jsou během dospívání do jisté míry konfrontováni téměř všichni teenageři - zvláště pak dívčí část této populace. Magazíny pro mladé slečny si během poměrně krátké doby existence na českém trhu, vydobyly mezi náctiletými dívkami zcela specifické postavení a pro mnoho z nich se staly nepostradatelnými průvodci a rádci v bouřlivém období dospívání a v nově...cs_CZ
dc.description.abstractAlong with the revolutionary political and social changes on the 90 years on the Czech market, discovered a new phenomenon - magazines "Teens" Western-type, or social - lifestyle magazine for mature in the form we know them today. As magazines offering interesting information and gossip of celebrities lives, bringing articles on fashion, makeup and new trends in lifestyle and as a young mentor openly talking about until then taboo sexual topics. Their relations are regular topics, first love, but also flirting various psychological tests, horoscopes and invitations to new movies, concerts, etc. They are simply colored magazines that brings just the topics that teens interested and for which you buy them at the same time, however, and considerable share of advertising. These titles, written by foreign models among Czech youth find their readers and keeps them still. Became one of the major media elements in your life adolescents, with whom, during adolescence, to a certain extent, confronted almost all teenagers - especially girls part of the population.Magazines for the young girls within a relatively short lifetime of the Czech market among teenagers, the girls earned a very special position and many of them have become indispensable guide and mentor in the turbulent adolescence and the newly-opening world...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleDětské časopisy a sexuální výchovacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-14
dc.description.departmentÚstav hygienycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Hygieneen_US
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId13590
dc.title.translatedMagazines for children and sex educationen_US
dc.identifier.aleph001108501
thesis.degree.nameMUDr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.discipline-cs_CZ
thesis.degree.discipline-en_US
thesis.degree.programGeneral Medicineen_US
thesis.degree.programVšeobecné lékařstvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Ústav hygienycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Hygieneen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.cs-cs_CZ
uk.degree-discipline.en-en_US
uk.degree-program.csVšeobecné lékařstvícs_CZ
uk.degree-program.enGeneral Medicineen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSpolu s převratnými politickými a společenskými změnami na začátku 90. let, se na českém trhu objevil nový fenomén - časopisy pro "náctileté" západního typu, neboli společensko - lifestylové magazíny pro dospívají v podobě, v jaké je známe dnes. Jako časopisy nabízející zajímavosti a bulvární informace ze života známých osobností, přinášející články o módě, líčení a nových trendech v životním stylu mladých a jako rádce otevřeně hovořící o do té doby tabuizovaných tématech sexuálních. Jejich pravidelnými náměty jsou vztahy, první lásky, flirtování ale také různé psychotesty, horoskopy či pozvánky na nové filmy, koncerty apod. Jsou to zkrátka barevné magazíny přinášející právě ta témata, která dospívající zajímají a kvůli nimž si je kupují, současně ovšem i značný podíl inzerce. Tyto tituly, psané podle zahraničních vzorů si mezi českou mládeží své čtenáře našly a drží si je dodnes. Staly se tak jedním z významných mediálních prvků v životě adolescentů, s nímž jsou během dospívání do jisté míry konfrontováni téměř všichni teenageři - zvláště pak dívčí část této populace. Magazíny pro mladé slečny si během poměrně krátké doby existence na českém trhu, vydobyly mezi náctiletými dívkami zcela specifické postavení a pro mnoho z nich se staly nepostradatelnými průvodci a rádci v bouřlivém období dospívání a v nově...cs_CZ
uk.abstract.enAlong with the revolutionary political and social changes on the 90 years on the Czech market, discovered a new phenomenon - magazines "Teens" Western-type, or social - lifestyle magazine for mature in the form we know them today. As magazines offering interesting information and gossip of celebrities lives, bringing articles on fashion, makeup and new trends in lifestyle and as a young mentor openly talking about until then taboo sexual topics. Their relations are regular topics, first love, but also flirting various psychological tests, horoscopes and invitations to new movies, concerts, etc. They are simply colored magazines that brings just the topics that teens interested and for which you buy them at the same time, however, and considerable share of advertising. These titles, written by foreign models among Czech youth find their readers and keeps them still. Became one of the major media elements in your life adolescents, with whom, during adolescence, to a certain extent, confronted almost all teenagers - especially girls part of the population.Magazines for the young girls within a relatively short lifetime of the Czech market among teenagers, the girls earned a very special position and many of them have become indispensable guide and mentor in the turbulent adolescence and the newly-opening world...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Ústav hygienycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990011085010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV