Zobrazit minimální záznam

Environment and Health
dc.contributor.advisorKovaříková, Miroslava
dc.creatorCypriánová, Eliška
dc.date.accessioned2017-04-18T10:35:51Z
dc.date.available2017-04-18T10:35:51Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20652
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem životního prostředí a zdraví v okolí Dobříše, tj. jakým způsobem tráví mladí lidé svůj volný čas, zda žijí zdravým životním stylem a v neposlední řadě jak je environmentální výchova začleněna do výuky základních a středních škol (gymnázium). Tato problematika je dále zpracována v otázce využití středisek ekologické výchovy, středisek pro volnočasové aktivity a jejich následné spolupráce s nimi. V další části práce je proveden výzkum, který zjišťuje trávení volného času a životní styl u tří generací (mládež, jejich rodiče a prarodiče). Další část výzkumu je věnována efektivitě způsobu začleňování environmentální výchovy do výchovy a následné spolupráci s žáky. V návaznosti na provedený výzkum, je vytvořena brožura s nabídkou institucí, sdružení a středisek v okolí Dobříše a Příbrami, zabývajících se tímto tématem, které lze navštívit. Cílem brožury je informovat učitele a školy a nabídnout jim možnost, jak využít tyto typy institucí při výuce o životním prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the theme of the environment and health in surroundings of Dobříš. It means how the young people spend their leisure time, whether they live a healthy lifestyle and last but not least, how the environmental education is integrated into the teaching process at the primary and secondary schools (gymnasium). This issue is treated in the matter of the centres of the ecological education usage and also centres of the leisure time activities and the follow-up cooperation with them. In the next part of the thesis, there is a survey that finds out how the generations (youth, their parents and grandparents) spend their leisure time and whether they live the healthy lifestyle. Another part of the survey goes in for efficiency of the environmental education integration into education and the follow-up cooperation with pupils. A booklet is made further to the survey. There is an offer of the institutions, associations and centres in surroundings of Dobříš and Příbram that are interesting in this issue, and can be visited as well. The main aim of the booklet is to inform teachers and schools and offer them the opportunity to avail these types of institutions during the lessons about the environment.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŽivotní prostředí a zdravícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72017
dc.title.translatedEnvironment and Healthen_US
dc.contributor.refereeMarádová, Eva
dc.identifier.aleph001111985
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá tématem životního prostředí a zdraví v okolí Dobříše, tj. jakým způsobem tráví mladí lidé svůj volný čas, zda žijí zdravým životním stylem a v neposlední řadě jak je environmentální výchova začleněna do výuky základních a středních škol (gymnázium). Tato problematika je dále zpracována v otázce využití středisek ekologické výchovy, středisek pro volnočasové aktivity a jejich následné spolupráce s nimi. V další části práce je proveden výzkum, který zjišťuje trávení volného času a životní styl u tří generací (mládež, jejich rodiče a prarodiče). Další část výzkumu je věnována efektivitě způsobu začleňování environmentální výchovy do výchovy a následné spolupráci s žáky. V návaznosti na provedený výzkum, je vytvořena brožura s nabídkou institucí, sdružení a středisek v okolí Dobříše a Příbrami, zabývajících se tímto tématem, které lze navštívit. Cílem brožury je informovat učitele a školy a nabídnout jim možnost, jak využít tyto typy institucí při výuce o životním prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the theme of the environment and health in surroundings of Dobříš. It means how the young people spend their leisure time, whether they live a healthy lifestyle and last but not least, how the environmental education is integrated into the teaching process at the primary and secondary schools (gymnasium). This issue is treated in the matter of the centres of the ecological education usage and also centres of the leisure time activities and the follow-up cooperation with them. In the next part of the thesis, there is a survey that finds out how the generations (youth, their parents and grandparents) spend their leisure time and whether they live the healthy lifestyle. Another part of the survey goes in for efficiency of the environmental education integration into education and the follow-up cooperation with pupils. A booklet is made further to the survey. There is an offer of the institutions, associations and centres in surroundings of Dobříš and Příbram that are interesting in this issue, and can be visited as well. The main aim of the booklet is to inform teachers and schools and offer them the opportunity to avail these types of institutions during the lessons about the environment.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011119850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV