Show simple item record

Community trade mark and its relation to a national trade mark
dc.contributor.advisorRůžička, Michal
dc.creatorFrnochová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-18T09:43:29Z
dc.date.available2017-04-18T09:43:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20429
dc.description.abstract56 VI. ZÁVĚR Systém registrace ochranných známek Společenství funguje od 2. ledna 1996, kdy Úřad pro harmonizaci ve vnitřním trhu začal přijímat první přihlášky. Již v prvním roce (1996 - 1997) byl počet přihlášek třikrát větší než se vůbec předpokládalo. Bylo jich okolo 51 000. Systém ochranné známky Společenství má zatím nebývalý úspěch. Funguje vedle národních systémů ochranných známek a má jednotnou povahu. Počet zájemců o registraci této známky neustále stoupá a především s každým dalším rozšířením Evropské unie nabývá tento systém stále na větší významu. Ochranná známka Společenství prošla od svého vzniku velkým vývojem. Tento systém byl postupně zdokonalován a nyní můžeme říci, že největší překážky pro jeho fungování byly již překonány. Jedním z největší pokroků je podle mého názoru změna v systému rešerší. Od 10. března 2008 byl zjednodušen tento systém natolik, že již není povinná národní rešerše ochranných známek. Povinná je jen rešerše na úrovni Společenství. Národní rešerše od této chvíle je prováděna jen na základě žádosti přihlašovatele a je zpoplatněna. Tím došlo k urychlení procesu registrace ochranné známky Společenství, jelikož se již nemusí čekat na to, až budou národní rešerše vyhotoveny a poslány Úřadu pro harmonizaci ve vnitřním trhu. Další velký pokrok spatřuji ve vymezení okruhu...cs_CZ
dc.description.abstract63 Community trade mark and its relation to a national trade mark, in particular with respect to the accession of the Czech Republic to the EU. (RESUMÉ) The purpose of my thesis is to show some aspects of the Community trade mark and its influence on the Czech national trade mark. The reason for my research is to show how important community trademark can be. A trade mark can become one of the most important assets of a company. It is a sign which serves to distinguish the goods and services of one organisation from those of another. The thesis is composed of six chapters. The first chapter is only introductory and contains some basic facts about the community trade mark. Chapter two on the other hand is subdivided into eight parts. This chapter deals with some basic facts and describes and explains conception of the community trade mark. This chapter subsumes kinds of trade mark, its function, community collective mark, some history and describes the rights of the owner of the trademark. Chapter three is subdivided into five parts and concentrates on the registration process of the community trade mark and explains some problems that can arise from this process. Chapter four focuses on surrender, revocation and invalidity of the community trade mark. It is subdivided into three parts and each part deals...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.titleOchranná známka Společenství a její vztah k národní ochranné známcecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-27
dc.description.departmentInstitute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
dc.description.departmentÚstav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId64635
dc.title.translatedCommunity trade mark and its relation to a national trade marken_US
dc.contributor.refereePítra, Vladimír
dc.identifier.aleph001118388
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Institute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs56 VI. ZÁVĚR Systém registrace ochranných známek Společenství funguje od 2. ledna 1996, kdy Úřad pro harmonizaci ve vnitřním trhu začal přijímat první přihlášky. Již v prvním roce (1996 - 1997) byl počet přihlášek třikrát větší než se vůbec předpokládalo. Bylo jich okolo 51 000. Systém ochranné známky Společenství má zatím nebývalý úspěch. Funguje vedle národních systémů ochranných známek a má jednotnou povahu. Počet zájemců o registraci této známky neustále stoupá a především s každým dalším rozšířením Evropské unie nabývá tento systém stále na větší významu. Ochranná známka Společenství prošla od svého vzniku velkým vývojem. Tento systém byl postupně zdokonalován a nyní můžeme říci, že největší překážky pro jeho fungování byly již překonány. Jedním z největší pokroků je podle mého názoru změna v systému rešerší. Od 10. března 2008 byl zjednodušen tento systém natolik, že již není povinná národní rešerše ochranných známek. Povinná je jen rešerše na úrovni Společenství. Národní rešerše od této chvíle je prováděna jen na základě žádosti přihlašovatele a je zpoplatněna. Tím došlo k urychlení procesu registrace ochranné známky Společenství, jelikož se již nemusí čekat na to, až budou národní rešerše vyhotoveny a poslány Úřadu pro harmonizaci ve vnitřním trhu. Další velký pokrok spatřuji ve vymezení okruhu...cs_CZ
uk.abstract.en63 Community trade mark and its relation to a national trade mark, in particular with respect to the accession of the Czech Republic to the EU. (RESUMÉ) The purpose of my thesis is to show some aspects of the Community trade mark and its influence on the Czech national trade mark. The reason for my research is to show how important community trademark can be. A trade mark can become one of the most important assets of a company. It is a sign which serves to distinguish the goods and services of one organisation from those of another. The thesis is composed of six chapters. The first chapter is only introductory and contains some basic facts about the community trade mark. Chapter two on the other hand is subdivided into eight parts. This chapter deals with some basic facts and describes and explains conception of the community trade mark. This chapter subsumes kinds of trade mark, its function, community collective mark, some history and describes the rights of the owner of the trademark. Chapter three is subdivided into five parts and concentrates on the registration process of the community trade mark and explains some problems that can arise from this process. Chapter four focuses on surrender, revocation and invalidity of the community trade mark. It is subdivided into three parts and each part deals...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.identifier.lisID990011183880106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV