Zobrazit minimální záznam

Possibilities of Training The Hurdle Race at Primary School
dc.contributor.advisorKašpar, Ladislav
dc.creatorChybová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-18T08:03:18Z
dc.date.available2017-04-18T08:03:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20050
dc.description.abstractHlavním problémem, kterým se budu ve své diplomové práci zabývat a který se budu snažit řešit je, zda lze nacvičovat překážkový běh v modifikované formě už na prvním stupni základní školy. Jakým způsobem upravit překážky, aby žáci zvládli jejich přeběh a jak vystavět jednotlivé hodiny, aby žáci byli schopni na závěr několik překážek přeběhnout.cs_CZ
dc.description.abstractHlavním problémem, kterým se budu ve své diplomové práci zabývat a který se budu snažit řešit je, zda lze nacvičovat překážkový běh v modifikované formě už na prvním stupni základní školy. Jakým způsobem upravit překážky, aby žáci zvládli jejich přeběh a jak vystavět jednotlivé hodiny, aby žáci byli schopni na závěr několik překážek přeběhnout.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti nácviku překážkového běhu na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73848
dc.title.translatedPossibilities of Training The Hurdle Race at Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeEngelthalerová, Zdeňka
dc.identifier.aleph001130876
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHlavním problémem, kterým se budu ve své diplomové práci zabývat a který se budu snažit řešit je, zda lze nacvičovat překážkový běh v modifikované formě už na prvním stupni základní školy. Jakým způsobem upravit překážky, aby žáci zvládli jejich přeběh a jak vystavět jednotlivé hodiny, aby žáci byli schopni na závěr několik překážek přeběhnout.cs_CZ
uk.abstract.enHlavním problémem, kterým se budu ve své diplomové práci zabývat a který se budu snažit řešit je, zda lze nacvičovat překážkový běh v modifikované formě už na prvním stupni základní školy. Jakým způsobem upravit překážky, aby žáci zvládli jejich přeběh a jak vystavět jednotlivé hodiny, aby žáci byli schopni na závěr několik překážek přeběhnout.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011308760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV