Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Koncept průměrného spotřebitele v českém a evropském právu
The concept of an average consumer in Czech and European law
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Patěk, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 01. 2014
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: RESUMÉ Koncept průměrného spotřebitele v českém a evropském právu Cílem předkládané diplomové práce s názvem "Koncept průměrného spotřebitele v českém a evropském práva" je popsat současné trendy, které lze pozorovat v ...
RESUMÉ The concept of an average consumer in Czech and European law The aim of this diploma thesis called "The concept of an average consumer in Czech and European law" is to describe current trends in conceptualization ...
RESUMÉ The concept of an average consumer in Czech and European law The aim of this diploma thesis called "The concept of an average consumer in Czech and European law" is to describe current trends in conceptualization ...
Vývoj právní úpravy nekalé soutěže v ČR
Development of the legal regulation of unfair competition in the Czech Republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Vít
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 15. 05. 2014
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: Vývoj právní úpravy nekalé soutěže na území ČR Tato diplomová práce se zabývá vývojem nekalé soutěže na území České republiky. Práce na začátku seznamuje s počátky nekalé soutěže v časech Rakouska-Uherska a její celkové ...
Legal development of unfair competition in Czech Republic This thesis concerns the development of unfair competition in the environment and territory of Czech Republic. Thesis at the beginning introduces with origin attempts ...
Legal development of unfair competition in Czech Republic This thesis concerns the development of unfair competition in the environment and territory of Czech Republic. Thesis at the beginning introduces with origin attempts ...
Klamavá reklama
Misleading advertising
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Patěk, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 01. 2014
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: Misleading advertising The topic of this rigorous thesis is "Misleading advertising". The theme of the thesis is current and attractive, because everybody comes across the advertising all the time and thus the advertisement ...
Klamavá reklama Tématem této rigorózní práce je "Klamavá reklama". Toto téma jsem si zvolila mimo jiné pro jeho aktuálnost a zajímavost, protože s reklamou se setkává každý z nás a vstupuje do našeho života a ovlivňuje ...
Klamavá reklama Tématem této rigorózní práce je "Klamavá reklama". Toto téma jsem si zvolila mimo jiné pro jeho aktuálnost a zajímavost, protože s reklamou se setkává každý z nás a vstupuje do našeho života a ovlivňuje ...
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Comparative advertising - the development of legal regulation in the Czech legal order
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Vít
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 24. 03. 2014
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: This thesis is dedicated to analyzing the Czech legal regulation of competitive advertising since the year 1927, while the main focus point of the thesis lies within the analysis of European directives and Commercial code. ...
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání právní úpravy srovnávací reklamy v průběhu vývoje českého právního řádu s tím, že těžiště analýzy spočívá v posuzování úpravy srovnávací reklamy v evropských směrnicích a obchodním ...
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání právní úpravy srovnávací reklamy v průběhu vývoje českého právního řádu s tím, že těžiště analýzy spočívá v posuzování úpravy srovnávací reklamy v evropských směrnicích a obchodním ...