xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    speech therapy (2)
    Structured Learning Theory (2)
    strukturované učení (2)
    support learning (2)
    support measures (2)
    school beginner (1)
    school failure (1)
    school immaturity (1)
    school integration (1)
    school maturity (1)
    school success (1)
    school success children with visual impairment (1)
    schoolchild with combined disabilities (1)
    scientific branch logopedics (1)
    sebehodnocení (1)
    sebejistota (1)
    sebeúcta,sebehodnocení (1)
    secondary symptom (1)
    sekundární (1)
    self-appreciation (1)
    self-confidence (1)
    self-esteem (1)
    senior (1)
    sense of touch (1)
    serious visual impairment (1)
    shape of letters (1)
    sheltered housing (1)
    size of letters (1)
    složky školní zralosti (1)
    sluchové postižení (1)
    SMART cíl (1)
    SMART goal (1)
    směrovost (1)
    socializace (1)
    socialization (1)
    socially disadvantaged families (1)
    socially-disadvanteged person (1)
    sociální učení a osobnost zrakově postiženého jedince (1)
    sociálně znevýhodněné rodiny (1)
    special education teacher (1)
    Special Educational Care (1)
    special pedagogical therapies (1)
    special primary school (1)
    special-education diagnostics (1)
    specific language impairment (1)
    Specific learning disorders (1)
    specificky narušený vývoj řeči (1)
    Specifické poruchy učení (1)
    specifika vzdělávání žáků se zrakovým postižením (1)
    specifika žáků se zrakovým postižením (1)
    speciálně pedagogická diagnostika (1)
    speciálně pedagogická péče (1)
    speciálněpedagogické terapie (1)
    speech (1)
    speech functins (1)
    speech therapy intervention (1)
    Spiritual (1)
    standardisation (1)
    standardizace (1)
    starší školní věk (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV