Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití metody CLIL ve vyučování matematice na 2. stupni ZŠ
Use of the CLIL method in teaching mathematics for lower secondary pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with Content and Language Integrated Learning (CLIL). The term stands for a teaching method used in the non-language classes that has a content-oriented and lingual goal. CLIL has been incorporated ...
V diplomové práci se věnuji Integraci jazykové a odborné výuky, Content and Language Integrated Learning (CLIL), zařazené na 2. stupeň základní školy. Jedná se o metodu používanou v hodinách nejazykového předmětu mající ...
V diplomové práci se věnuji Integraci jazykové a odborné výuky, Content and Language Integrated Learning (CLIL), zařazené na 2. stupeň základní školy. Jedná se o metodu používanou v hodinách nejazykového předmětu mající ...
Využití stavebnic žáky o přestávkách
Pupils'work with building blocks during breaks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with a free play with building blocks during breaks. The aim of this work is to find out how the free play with building blocks is beneficial for pupils at primary school. The whole work is divided ...
Diplomová práce se zabývá volnou hrou se stavebnicí o přestávce. Klade si za cíl prozkoumat, jaký přínos má volná hra se stavebnicí pro žáky 1. stupně ZŠ. Celá práce je rozčleněna na 3 kapitoly, z nichž každá se zabývá ...
Diplomová práce se zabývá volnou hrou se stavebnicí o přestávce. Klade si za cíl prozkoumat, jaký přínos má volná hra se stavebnicí pro žáky 1. stupně ZŠ. Celá práce je rozčleněna na 3 kapitoly, z nichž každá se zabývá ...