Search
Now showing items 1-4 of 4
Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Applied cognitive behavioral analysis as an effective tool for the development of of communication skills and problem solving behavior in adolescents diagnosed with Asperger Syndrome
rigorous thesis
Date Issued:
Date of defense: 04. 02. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních ...
This Rigorosum Thesis work puts mind to questions how to effectively work with adolescents they were diagnosed with Aspereger's Syndrome. Based on author-led concrete development project, it proves the high efficiency of ...
This Rigorosum Thesis work puts mind to questions how to effectively work with adolescents they were diagnosed with Aspereger's Syndrome. Based on author-led concrete development project, it proves the high efficiency of ...
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Development od communication for the children with autistic spectrum disorders
rigorous thesis
Date Issued:
Date of defense: 09. 09. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: NÁZEV: Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra AUTOR: Mgr. Zuzana Králová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zaměřuje na ...
TITLE: Development of communication for the children with autistic spectrum disorders AUTHOR: Mgr. Zuzana Králová DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstract The present thesis ...
TITLE: Development of communication for the children with autistic spectrum disorders AUTHOR: Mgr. Zuzana Králová DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstract The present thesis ...
Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol
Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools
rigorous thesis
Advisor: Klenková, Jiřina
Date Issued:
Date of defense: 09. 09. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: NÁZEV: Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol ABSTRAKT: Rigorózní práce analyzuje a vyhodnocuje povědomí pracovníků (logopedů, pedagogů na běžných základních školách a pracovníků ...
TITLE: Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools SUMMARY: The submitted rigorous work analyses and evaluates awareness of speech therapists, ...
TITLE: Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools SUMMARY: The submitted rigorous work analyses and evaluates awareness of speech therapists, ...
Logopedická intervence u osob s poruchami autistického spektra
Speech intervention for the people with autistic spektrum disorders
rigorous thesis
Date Issued:
Date of defense: 08. 09. 2015
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...
The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...