Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kompetence učitele k rozvoji čtenářství žáků na 1. stupni ZŠ
Teachers' competencies to the progress of reading comprehension at a primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 25. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá kompetencemi učitele k rozvoji čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ. První kapitola se zabývá odbornou terminologií, se kterou by měl být seznámen každý učitel, který chce rozvíjet čtenářství. ...
This diploma thesis deals with the competencies of teachers in order to develop passion for reading in pupils at primary schools (up to Year 5). The first chapter discusses the technical terminology which all teachers who ...
This diploma thesis deals with the competencies of teachers in order to develop passion for reading in pupils at primary schools (up to Year 5). The first chapter discusses the technical terminology which all teachers who ...
Podpora morálního vývoje dítěte předškolního věku v mateřské škole
Supporting the moral development of pre-school aged[sic] children at nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat kompetence učitelky v podmínkách institucionální předškolní výchovy vedoucí k podpoře morálního rozvoje dítěte předškolního věku vzhledem k jeho psychickému vývoji a jeho utvořeném povědomí ...
The aim of my dissertation was to describe the responsibilities of teachers in institutional pre-school education and how they bolster the moral development of pre-school age children, which takes place in the context of ...
The aim of my dissertation was to describe the responsibilities of teachers in institutional pre-school education and how they bolster the moral development of pre-school age children, which takes place in the context of ...