Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 32
Dělitelnost v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků
Divisibility in 6th and 7th grade - textbooks and knowledge of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci Dělitelnosti v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků se zabývám různými aspekty výuky tohoto tématu na základních školách. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. Zatímco první kapitola se věnuje ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
Zavádění obsahu mnohoúhelníků, zejména metodou uvolňování parametru, v primární škole
Introducing the area of polygons, particularly by method of releasing parameter in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem konstruktivisticky vedené výuky matematiky ve třetím ročníku základní školy se zaměřením na geometrii a konkrétně na jeden ze způsobů zavádění obsahu obecného trojúhelníku, který vyjadřuje vztah ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných matematických úloh žáci ve věku 11 - 12 let
How do pupils aged 11 - 12 evaluate the difficulty level of choisen mathematical problems
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Prostředí Autobus ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Mathematical environment Bus in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá didaktickým matematickým prostředím Autobus realizovaným prostřednictvím úloh v učebnicích Hejný a kolektiv. Problematika je zaměřena na žáky čtvrtého ročníku ZŠ. Nejstěžejnějším bodem v teoretické ...
The diploma thesis deals with the topic of the mathematical environment Bus realized through mathematical tasks in textbooks Hejný et al. The issue is aimed at pupils of the fourth grade of primary school. The main point ...
The diploma thesis deals with the topic of the mathematical environment Bus realized through mathematical tasks in textbooks Hejný et al. The issue is aimed at pupils of the fourth grade of primary school. The main point ...
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných slovních úloh žáci ve věku 11 - 12 let
How do pupils aged 11 - 12 evaluate the difficulty level of choisen mathematicals problems
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Aplikace vybraných matematických prostředí Hejného metody v přípravné třídě ZŠ
The application of chosen mathematical environments of Hejny's method in the preparatory class of primary school
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Matematická soutěž Pangea ve 4. ročníku 1. st. ZŠ - analýza řešení
The Pangea Mathematical Competition in the 4th year of the 1st degree of Elementary school. Solution analysis.
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Matematická soutěž Pangea ve 4. ročníku 1. st. ZŠ - analýza řešení AUTOR: Anna Marek KATEDRA: Katedra matematiky a didaktiky matematiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Michaela Kaslová ABSTRAKT: Předložená diplomová práce se ...
Matematická soutěž Pangea ve 4. ročníku 1. st. ZŠ - analýza řešení AUTOR: Anna Marek KATEDRA: Katedra matematiky a didaktiky matematiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Michaela Kaslová ABSTRAKT: Předložená diplomová práce se zabývá ...
Matematická soutěž Pangea ve 4. ročníku 1. st. ZŠ - analýza řešení AUTOR: Anna Marek KATEDRA: Katedra matematiky a didaktiky matematiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Michaela Kaslová ABSTRAKT: Předložená diplomová práce se zabývá ...
Využití programu GeoGebra v konstrukčních úlohách na druhém stupni ZŠ
Beneficial utilisation of GeoGebra software in geometric constructions at the lower secondary level of basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holíková, Marie
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím programu GeoGebra ve výuce ma- tematiky, konkrétně v tématu konstrukce trojúhelník·. Cílem práce bylo na- vrhnout přípravu na hodiny výuky konstrukce trojúhelník· s využitím pro- gramu ...
Číselná osa a její chápání u žáků základní školy
Number Line and its Understanding by Primary School Pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the number line as a tool to improve pupil's understanding of various mathematical concepts, structures, properties and algorithms. The aim of the thesis is to determine how are lower secondary ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Fraktály jako motivační prvek v matematice na 2.st. ZŠ
Fractals as a stimulating element in mathematics at secondary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen