Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Teacher beginner and Drama lessons for beginners at village school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this work is to describe the proceedings of a beginning teacher and beginning drama bee at Elementary school and Kindergarden Pernink where the classwork is conducted in a form of joint classes. The general ...
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci ...
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci ...
Přípravné třídy: Krok do úspěšného startu v základní škole
Preparratory class: Step into a successful start in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Přípravné třídy: Krok do úspěšného startu v základní škole si v teoretické části klade za cíl, seznámit čtenáře s předškolním věkem dítěte, poskytnout informace o školní zralosti a připravenosti dětí na ...
The thesis "preparatory classes": on the theoretical end, a step into a successful start in elementary school aims on acquainting the reader with the preschool age of a child, providing information about school maturity ...
The thesis "preparatory classes": on the theoretical end, a step into a successful start in elementary school aims on acquainting the reader with the preschool age of a child, providing information about school maturity ...
Výchovné hodnoty očima učitelek mateřské školy
Educational values from the perspectives of preschool teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním tématem této práce jsou hodnoty a jejich role v rámci předškolního vzdělávání. Cílem této práce je najít odpověď na otázku, jaké výchovné hodnoty učitelky mateřských škol považují ze svého pohledu za nejdůležitější ...
Values and their role in preschool education are the main topic of this diploma thesis. The mail aim is to find the answer to the question what kind of educational values nursery teachers consider to be the most important ...
Values and their role in preschool education are the main topic of this diploma thesis. The mail aim is to find the answer to the question what kind of educational values nursery teachers consider to be the most important ...
Práce s literárním textem metodami dramatické výchovy s 5-7letými dětmi
Work with literary text by the help methods of dramatic education with 5-7 years old children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na práci s literárním textem metodami dramatické výchovy. Cílem práce je zjistit možnosti a specifika využití těchto metod při práci s 5-7letými dětmi a nabídnout lekce dramatické výchovy. Práce ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Forms of Family and School Cooperation at the Beginning of School Attendance
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Forms of Family and School Cooperation at the Beginning of School Attendance Supervisor: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Author: Monika Cihelková Abstract: The diploma thesis deals with forms of cooperation between a ...
Název: Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Autor diplomové práce: Monika Cihelková Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinu ...
Název: Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Autor diplomové práce: Monika Cihelková Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinu ...
Japonské pohádky a jejich využití v dramatické výchově
Japanese fairy tales and their use in drama education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the application of Japanese fairy tales in drama education lessons at Primary school. The goal of the thesis is to consider the suitability of Japanese fairy tales in the drama education ...
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění japonských pohádek v hodinách dramatické výchovy na 1. stupni základní školy. Cílem této práce je posoudit vhodnost japonských pohádek v hodinách dramatické výchovy. ...
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění japonských pohádek v hodinách dramatické výchovy na 1. stupni základní školy. Cílem této práce je posoudit vhodnost japonských pohádek v hodinách dramatické výchovy. ...
Respektování potřeb předškolních dětí v mateřských školách pracujících dle různých kurikul
Respecting needs of preschool children in nursery schools operating under different curricula
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje porovnání přístupů k respektování potřeb dětí v mateřských školách českých a mateřských školách britských existujících na území České republiky. Zabývá se dokumentem Rámcový vzdělávací program pro ...
The Thesis is devoted to the comparison of respecting children needs in Czech nursery schools and British nursery schools in the Czech Republic. It is concerned with the Czech statutory framework called Rámcový vzdělávací ...
The Thesis is devoted to the comparison of respecting children needs in Czech nursery schools and British nursery schools in the Czech Republic. It is concerned with the Czech statutory framework called Rámcový vzdělávací ...
Spolupráce mezi školou a rodinou na málotřídní škole
Colaboration between school and family in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: COOPERATION OF FAMILY AND SMALL SCHOOL WITH COMPOSITE CLASSES The thesis deals with the cooperation of family and small school with composite classes. The theoretical section deals with the typology and changes in family, ...
SPOLUPRÁCE RODINY A ŠKOLY NA MÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLE Diplomová práce se zabývá spoluprácí rodiny a školy na málotřídní škole. Teoretická část se zabývá typologií a proměnami rodiny, partnerstvím rodiny a školy, ideálním nastavením ...
SPOLUPRÁCE RODINY A ŠKOLY NA MÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLE Diplomová práce se zabývá spoluprácí rodiny a školy na málotřídní škole. Teoretická část se zabývá typologií a proměnami rodiny, partnerstvím rodiny a školy, ideálním nastavením ...
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Partnership and client access in coperation between family and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theses deals with partnership and client-based approach to family and schooll collaboration. The theoretical part focuces on family and school as an institucion, thein definition, fiction and curricular documents. ...
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy ...
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy ...
Specifika kvalit učitele malotřídní školy a jeho profesní příprava
Multileveled schooľs teacher specific qualities and professional preparation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Specifika kvalit učitelů málotřídních škol a jejich profesní příprava se zaměřuje na hledání specifických kvalit málotřídních škol, na kvality jejich učitelů v oblasti profesních kompetencí a kvalitu ...
The thesis titled Multileveled school's teachers specific qualities and professional preparation focuses on finding specific qualities of multileveled schools, qualities of their teachers in the area of professional ...
The thesis titled Multileveled school's teachers specific qualities and professional preparation focuses on finding specific qualities of multileveled schools, qualities of their teachers in the area of professional ...