Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Proměny vztahu učitele a žáka v historickém kontextu
Changes in the Realtionship between Teacher and Pupil in the historical Context
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cíl diplomové práce byl zvolen tak, aby sledoval a zachytil proměny vztahů dvou hlavních aktérů školy, tj. učitele a žáka. Tato proměna je však vázána na dobový kontext a vývoj školy jako instituce. Hrají zde roli i dobové ...
The goal of diploma thesis is to follow and capture the changes in the relationship of the central characters of schools, i.e. the teacher and the student. This change is however closely related to the time context and the ...
The goal of diploma thesis is to follow and capture the changes in the relationship of the central characters of schools, i.e. the teacher and the student. This change is however closely related to the time context and the ...
Motivace žáků mladšího školního věku
Motivating pupils of younge school age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My thesis deals with the motivation of younger school aged pupils. The theoretical part contains explanation of the term of motivation, characteristics of a child younger school age, specifics of motivation in education ...
Moje diplomová práce se zabývá motivací žáků mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu motivace, charakteristiku dítěte mladšího školního věku, specifika motivace ve vzdělávání a možné způsoby ...
Moje diplomová práce se zabývá motivací žáků mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu motivace, charakteristiku dítěte mladšího školního věku, specifika motivace ve vzdělávání a možné způsoby ...
Princip individualizace v hodnocení žáků na 1. stupni základních škol
Principle of individualizion in evaluation process at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce má teoreticko-praktický charakter. V teoretické části shromažďuji poznatky o vymezení pojmu hodnocení, školním hodnocení, o formách, funkcích a typech hodnocení. Dále se zmiňuji o sebehodnocení, portfoliu ...
This thesis has theoretical and practicalcharacter. In the theoretical part, I accumulate knowledge about the definition of assessment and school evaluation forms, functions and types of assessment. Then I mention ...
This thesis has theoretical and practicalcharacter. In the theoretical part, I accumulate knowledge about the definition of assessment and school evaluation forms, functions and types of assessment. Then I mention ...