Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Tvorba jako cesta k dosahování cílů literární výchovy na 2. stupni ZŠ a SŠ
Creation as the way of reaching educational goals in high school literary education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komberec, Filip
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 05. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work deals with creation in literary education. In its view creation is not only an addition or a way of education results verification. It is considered to be a way how to achieve literary goals. It also deals with ...
Práce se zabývá tvorbou v literární výchově. Tvorbu pojímá nejen jako doplněk nebo způsob ověření výsledků vzdělávání, ale jako cestu k dosahování literárních cílů. Zabývá se pohledy současných didaktiků a souvislostmi s ...
Práce se zabývá tvorbou v literární výchově. Tvorbu pojímá nejen jako doplněk nebo způsob ověření výsledků vzdělávání, ale jako cestu k dosahování literárních cílů. Zabývá se pohledy současných didaktiků a souvislostmi s ...
Literárně výchovný projekt ke knize Škola malého stromu Forresta Cartera
Literary-educational Project Focusing on The Education of Little Tree by Forrest Carter
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the introduction and subsequent implementation of eleven activities focusing on The Education of Little Tree by Forrest Carter. The three-day literary- educational project had been carried out ...
Diplomová práce se zabývá představením a následnou realizací jedenácti praktických zaměstnání zaměřených na knihu Škola Malého stromu Forresta Cartera. Třídenní literárně výchovný projekt byl realizován se žáky prvního ...
Diplomová práce se zabývá představením a následnou realizací jedenácti praktických zaměstnání zaměřených na knihu Škola Malého stromu Forresta Cartera. Třídenní literárně výchovný projekt byl realizován se žáky prvního ...
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Hravé vstupy do žánru pohádky u dětí předškolního věku
Playful Introductions Into The Fairy Tale Genre With Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá uvedením předškolního dítěte do žánru pohádky. Cílem práce je promyslet, realizovat a reflektovat činnosti, které uvádějí děti předškolního věku do žánru pohádky, vedou je k rozvoji slovní zásoby ...
The diploma thesis is focused on introduction of a preschool child into the fairy tale genre. The aim of this thesis is to think out, realize and reflect activities that introduce preschool children into the fairy tale ...
The diploma thesis is focused on introduction of a preschool child into the fairy tale genre. The aim of this thesis is to think out, realize and reflect activities that introduce preschool children into the fairy tale ...
Vztah rodičů současných předškoláků k dětské knize
Relationship between the parents of pre-scholars to the children book
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou předčtenářské gramotnosti a je zaměřena na faktory a činitele, kteří ji rozvíjí. První kapitola řeší teoretické vymezení a význam výchovy ke čtenářství. V druhé kapitole práce nastiňuje ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
Profil současného českého učitele literatury (na druhém stupni základních škol)
Profile of nowadays Czech literature's teacher (at basic schools - second degree)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ABSTRAKTY Profil současného českého učitele literatury Tato diplomová práce se zabývá tím, jaký je dnešní učitel literatury. Zaměřila jsem se na pedagogy, kteří učí na druhém stupni základních škol. Tyto školy se nacházejí ...
The profile of nowadays czech literature's teacher This dissertation is about nowadays literature's teacher. I have focused on schoolmasters who teach at basic schools - second degree. These schools are placed in towns ...
The profile of nowadays czech literature's teacher This dissertation is about nowadays literature's teacher. I have focused on schoolmasters who teach at basic schools - second degree. These schools are placed in towns ...
Role ilustrace na porozumění textu LPDM na 1.st.ZŠ
Role of illustration in understanding a text at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis is to explore the region of illustrations in the books for children and youth not only from the illustration itself, but also in the context of the relationship of illustration and text. The theoretical ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast ilustrací v knihách pro děti a mládež nejen z oblasti samotné ilustrace, ale také v souvislosti vztahu ilustrace a textu. Obsahem teoretické části je vývoj ilustrací, čtenářská ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast ilustrací v knihách pro děti a mládež nejen z oblasti samotné ilustrace, ale také v souvislosti vztahu ilustrace a textu. Obsahem teoretické části je vývoj ilustrací, čtenářská ...
Tvorba mladé básnické generace a její didaktický potenciál - literární díla autorů nominovaných na cenu J. Ortena v letech 2015 - 2020
The Creation of poets and its didactic potential - the work of nominees for the J. Orten prize for literature in the years 2015 - 2020
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komberec, Filip
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis on Creation of a young generation of poets and its didactic potencial deals with the poetic work of authors entering the book market in the period 2010-2020. Its central hypothesis suggests that modern poetry ...
Diplomová práce na téma Tvorba mladé básnické generace a její didaktický potenciál se zabývá básnickou tvorbou autorů vstupujících na knižní trh v letech 2010-2020. Její hlavní hypotéza říká, že moderní poezie může být pro ...
Diplomová práce na téma Tvorba mladé básnické generace a její didaktický potenciál se zabývá básnickou tvorbou autorů vstupujících na knižní trh v letech 2010-2020. Její hlavní hypotéza říká, že moderní poezie může být pro ...
Zahájení hodiny literární výchovy dle zásad pedagogického konstruktivismu
Beginning of a literary education lesson according to principles of the constructivist teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice zahajování vyučování v oboru literární výchovy. Autorka si stanovila za cíl dokázat, že uplatňování konstruktivistického přístupu ve strukturování výuky vzbuzuje v žácích a studentech ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...
Využití textů písní pro děti ve výuce literární výchovy v primární škole
Use of the child songs lyrics in literary education at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Využití textů písní pro děti ve výuce literární výchovy v primární škole ABSTRAKT: Předmětem této diplomové práce jsou texty dětských písní a zhudebněná poezie pro děti a možnosti jejich využití ve výuce literární ...
TITLE: The use of the child songs lyrics in literary education at primary school SUMMARY: The subject of this dissertation are the texts of children's songs and composited poetry for children and their using in teaching ...
TITLE: The use of the child songs lyrics in literary education at primary school SUMMARY: The subject of this dissertation are the texts of children's songs and composited poetry for children and their using in teaching ...