Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 79
Představy žáků o zlomcích
Pupils? Ideas about Fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 15. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of my work will be finding out pupils' ideas about fractions. I will choose children who have no experince or just small experience with the fractions from school. My work will be made of two main parts. The ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Porovnání metod výuky matematiky se zaměřením na geometrii
Comparing methods of mathematics teaching with a focus on geometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tůmová, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je pozorovat, charakterizovat a reflektovat dvě nejznámější metody výuky matematiky - metodu tzv. klasickou a metodu podle profesora Hejného na příkladu dvou učitelů druhých tříd základní školy ...
The goal of this diploma thesis is to observe, characterize ale reflect two well-known methods of teaching mathematics - so-called classical method and method according to professor Hejný, on the example of two second grade ...
The goal of this diploma thesis is to observe, characterize ale reflect two well-known methods of teaching mathematics - so-called classical method and method according to professor Hejný, on the example of two second grade ...
Žákovské strategie při řešení aditivních algoritmů
Pupils' strategies for solving additive algorithms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá strategiemi, které žáci užívají při řešení aditivních úloh. Teoretická část se zaměřuje na období mladšího školního věku, na proměnu školství ve 20. století a na operaci sčítání. Praktická ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
Záporná čísla v současné výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Negative numbers in contemporary primary school mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem vyučování záporných čísel v matematice na 1. stupni ZŠ. Práce mapuje úlohy vyskytující se v učebnicích pro 1. i 2. stupeň ZŠ, kde je možno pracovat se zápornými čísly. Hlavní část práce ...
The aim of this thesis is to deal with teaching of negative numbers in mathematics in lower primary school. The thesis brings an overview of exercises related to negative numbers, which are available in textbooks dedicated ...
The aim of this thesis is to deal with teaching of negative numbers in mathematics in lower primary school. The thesis brings an overview of exercises related to negative numbers, which are available in textbooks dedicated ...
Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL
Digital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in maths
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je věnována výuce CLIL, konkrétně v kombinaci s blended learning na druhém stupni základní školy. Východiskem byla úvaha, jak ulehčit přetíženému rozvrhu hodin věnovaných nejazykovým předmětům, ve ...
The purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve ...
The purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve ...
Vizuální percepce málopočetných množin u žáků ve věku 6 - 8 let
Visual number sense of 6 - 8 years old pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the visual perception of pupils from 6 to 8 years of age, especially examines the strategies used in solving problems on visual perception. Its aim is to analyze the visual perception of ...
Diplomová práce se zabývá vizuálním vnímáním žáků od 6 do 8 let, zkoumá zejména strategie použité při řešení úloh na vizuální vnímání. Jejím cílem je analyzovat vizuální vnímání žáků ve věku od 6 do 8 let. Skládá se z části ...
Diplomová práce se zabývá vizuálním vnímáním žáků od 6 do 8 let, zkoumá zejména strategie použité při řešení úloh na vizuální vnímání. Jejím cílem je analyzovat vizuální vnímání žáků ve věku od 6 do 8 let. Skládá se z části ...
Hry v geometrii 1. st. ZŠ
Games in primary school geometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 5 Abstract This diploma thesis is called The Games in Primary School Geometry and it describes the benefits of the games in teaching geometry as a teaching method for acquiring and strengthening geometric knowledge. The ...
4 Abstrakt Diplomová práce nese název Hry v geometrii 1. stupeň ZŠ a odkrývá jejich přínos ve výuce geometrie jako výukové metody při osvojování a upevňování geometrických poznatků. Cílem diplomové práce je předložit ...
4 Abstrakt Diplomová práce nese název Hry v geometrii 1. stupeň ZŠ a odkrývá jejich přínos ve výuce geometrie jako výukové metody při osvojování a upevňování geometrických poznatků. Cílem diplomové práce je předložit ...
Didaktický potenciál hry Ubongo ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Didactic potential of game Ubongo in teaching mathematics at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis seeks the possibilities of using the board game UBONGO in teaching mathematics at elementary school. This thesis focuses on manipulative activities of pupils during the game and its goal is to explore ...
Tato diplomová práce hledá možnosti využití deskové hry UBONGO ve vyučování matematice na 1. stupni základní školy. Je zaměřena na manipulativní činnosti žáků během hry a jejím cílem je prozkoumat, co se žáci prostřednictvím ...
Tato diplomová práce hledá možnosti využití deskové hry UBONGO ve vyučování matematice na 1. stupni základní školy. Je zaměřena na manipulativní činnosti žáků během hry a jejím cílem je prozkoumat, co se žáci prostřednictvím ...
Faktory ovlivňující efektivitu učení v matematice se zaměřením na 2. stupeň ZŠ a nižší stupeň víceletého gymnázia
Factors influencing the effectivity of learning mathematics at higher secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci jsem se zamerila na hledání odpovedí na otázky: jaké faktory ovlivnují studentuv proces ucení se z textu s matematickým obsahem; do jaké míry je možno tento proces ovlivnit co možná nejvetší prítomností ...
This diploma thesis concentrates in particular on learning from text with mathematical content. The topic is discussed from the theoretical as well as practical point of view. As for the theoretical part, four key terms, ...
This diploma thesis concentrates in particular on learning from text with mathematical content. The topic is discussed from the theoretical as well as practical point of view. As for the theoretical part, four key terms, ...
Didaktické prostředí aditivních mnohouhelníků a mnohostěnů
Educational environment additive polygons and polyhedrons
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 01. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Didaktické prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů Abstrakt: Hlavním cílem práce je zavedení nového didaktického matematického prostředí, které by bylo atraktivní zejména pro žáky 2. a 3. stupně, ale také ...
Title: Educational environment additive polygons and polyhedrons Summary: The main intention of the work is to introduce a new mathematical educational environment that would be especially attractive for pupils in the ...
Title: Educational environment additive polygons and polyhedrons Summary: The main intention of the work is to introduce a new mathematical educational environment that would be especially attractive for pupils in the ...