Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů Základní školy Kunratice
Impact of the trade days project on the key competencies of Kunratice Elementary School graduates
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 01. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů ZŠ Kunratice AUTOR: Tom Tychtl KATEDRA: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Laufková Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová práce ...
TITLE: Impact of the trade days project on the key competencies of Kunratice Elemetary School graduates AUTHOR: Tom Tychtl DEPARTMENT: Department for research and development of education SUPERVISOR: PhDr. Veronika Laufková ...
TITLE: Impact of the trade days project on the key competencies of Kunratice Elemetary School graduates AUTHOR: Tom Tychtl DEPARTMENT: Department for research and development of education SUPERVISOR: PhDr. Veronika Laufková ...
Alternativní třída ve veřejné škole
Alternative class in a public school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Straková, Jana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 04. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis is to examine the founding principles and function of two alternative classes in two public schools in small towns. These conditions are analysed in context of differentiation of primary school and ...
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat podmínky založení a fungování dvou alternativních tříd ve veřejných školách na menších městech. Tyto podmínky jsou zkoumány v kontextu diferenciace primární školy a možných dopadů ...
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat podmínky založení a fungování dvou alternativních tříd ve veřejných školách na menších městech. Tyto podmínky jsou zkoumány v kontextu diferenciace primární školy a možných dopadů ...
Rozvoj environmentální výchovy v předškolním vzdělávání prostřednictvím projektové metody
Development of environmental education in preschool education through the project method
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 08. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Dítě v předškolním věku a příběh
Child in pre-school age and story
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá rozvojem čtenářské pregramotnosti a práci s příběhem u dětí v předškolním věku. V teoretické části se věnuje pojmům jako je předškolní věk, kde popisuje jednotlivé oblasti vývoje a jeho zákonitostí, ...
This documents deals with a development of reader literacy as well as working with the story with preschoolers. In theoretical part we discuss concepts like preschool age, where we explain each segment of children development ...
This documents deals with a development of reader literacy as well as working with the story with preschoolers. In theoretical part we discuss concepts like preschool age, where we explain each segment of children development ...
Co si děti vyprávějí při výtvarných činnostech?
What Are Children Talking About In Art Lessons?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o vzájemné komunikaci dětí předškolního věku v mateřské škole při výtvarných činnostech, jejich sdílení pocitů, nadšení z tvoření. Cílem práce je popsat komunikaci dětí během záměrně vybraných ...
The bachelor's thesis deals with the communication of preschool children in kindergarten during art activities, their sharing of feelings, enthusiasm for creation. The aim of the work is to describe the communication of ...
The bachelor's thesis deals with the communication of preschool children in kindergarten during art activities, their sharing of feelings, enthusiasm for creation. The aim of the work is to describe the communication of ...