Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 104
Specifický vývoj řeči u dětí s autismem a rozvoj komunikačních schopností u dětí s diagnózou autismus
Specific speech development of autistic children and development of communication capabilities of autistic children
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 02. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem rigorózní práce byla analýza logopedické intervence u dětí s autismem v kraji Vysočina. Práce přináší celkový pohled na tuto péči v daném kraji, na její možnosti, podmínky i nedostatky. Celá práce je rozdělena na ...
The objective of the final work is analysis of logopedie intervention in autistic children in the Vysočina region. The work offers an overall view of the care in the region, its possibilities, conditions as well as ...
The objective of the final work is analysis of logopedie intervention in autistic children in the Vysočina region. The work offers an overall view of the care in the region, its possibilities, conditions as well as ...
Úroveň čtenářských dovedností a vztahu ke čtení v souvislosti s metodou nácviku čtení
Level of reading skills and attitude to reading according to teaching method of initial reading
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 02. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení
Group and Community Methods in the Residential Institute".
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 04. 02. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Smolka, J. : Group and Community Methods in the Residential Institute The aim of the thesis is the evaluation of the re-educational programme for adolescent boys with ADHD who are placed in residential care by the court. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 03. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ZRAKOVÁ PAMĚŤ JAKO DETERMINANT ROZVOJE KOMUNIKAČNÍCH KOMPETENCÍ A KOMPETENCÍ K UČENÍ U ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM ABSTRAKT Předložená práce se zabývá zrakovým vnímáním, zejména pak zrakovou pamětí a s ní související ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
Neuro-vývojová stimulace v práci speciálního pedagoga
Neuro-developmental stimulation in special education teachers work
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 25. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem disertační práce na téma Neuro-vývojová stimulace v práci speciálního pedagoga je popsat méně známý jev, kterým jsou přetrvávající primární reflexy a poruchy senzoricko- senzitivní integrace u dětí. Dalšími cíli této ...
The aim of the dissertation entitled Neuro-Developmental Stimulation in special education teachers work is to explain a lesser-known phenomenon (persistent primary reflexes and sensory-sensitive integration disorders in ...
The aim of the dissertation entitled Neuro-Developmental Stimulation in special education teachers work is to explain a lesser-known phenomenon (persistent primary reflexes and sensory-sensitive integration disorders in ...
Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko
Early intervention. Comparative study of the early intervention system of Czech Republic and the federal state of Styria
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko AUTOR: Jitka Barlová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Tématem rigorózní práce je raná ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
Dítě raného věku s postižením v ústavní a náhradní rodinné péči
Infants with Disabilities in Institutional and Surrogate Family Care
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 09. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
Potřeby rodičů dětí s kombinovaným postižením v raném věku pro stanovení individualizované rané intervence
Needs of parents of children with multiple disabilities at an early age fot individualized early intervention
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 11. 05. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Úvod: Příchod dítěte s kombinovaným postižením (KP) do rodiny je náročnou situací. Zvýšený stres v rodině dítěte s KP nejčastěji souvisí s nenaplněním potřeb jednotlivých členů. Nenaplnění potřeb vede k frustraci a deprivaci, ...
Introduction: The arrival of a child with multiple disabilities (MD) in a family is a difficult situation. Increased stress of parents of (MD) is often related to the non-fulfillment of the needs, leads to frustration and ...
Introduction: The arrival of a child with multiple disabilities (MD) in a family is a difficult situation. Increased stress of parents of (MD) is often related to the non-fulfillment of the needs, leads to frustration and ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením
Comprehensive care for children with multiple mental and physical disabilities
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 02. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Comprehensive care for children with multiple disabilities (combination of mental and physical disabilities) Pavel Zikl The main topic of my work is comprehensive care for children with multiple disabilities (combination ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením Pavel Zikl Hlavním tématem práce je komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením. Teoreticko-metodická část je zaměřena na užívanou ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením Pavel Zikl Hlavním tématem práce je komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením. Teoreticko-metodická část je zaměřena na užívanou ...