Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Logopedická intervence u dospělých s demencí
Speech intervention for adults with dementia
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Ohrožované dítě. Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu
Abused child. Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic instituce
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...