Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Žákovské obtíže při řešení úloh vyžadujících substituci
Pupils' problems when solving problems requiring substitution
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Žákovské obtíže při řešení úloh vyžadujících substituci Abstrakt: Práce se zabývá obtížemi a chybami žáků v úlohách vyžadující substituci u žáků osmého a devátého ročníku základního vzdělávání. Teoretická část ...
Title: Pupils' problems when solving problems requiring substitution Abstract: The work focuses on 8th and 9th graders' difficulties and mistakes when solving problems using substitution. The theoretical part defines the ...
Title: Pupils' problems when solving problems requiring substitution Abstract: The work focuses on 8th and 9th graders' difficulties and mistakes when solving problems using substitution. The theoretical part defines the ...
Úvod do problematiky proměnné ve výuce učitelů využívajících metody výuky založené na budování schémat
Introduction to variables in the teaching of teachers using the method of building schemes in mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with an introduction to variables. The aim of the thesis was to compare different approaches to teaching the introduction to variables in teachers who teach a method based on building schemes (known as ...
Tato diplomová práce se zabývá úvodem do problematiky proměnné. Jejím cílem bylo porovnat různé přístupy k výuce úvodu do proměnné u učitelů, kteří učí metodou založenou na budování schémat (známou jako Hejného metoda). V ...
Tato diplomová práce se zabývá úvodem do problematiky proměnné. Jejím cílem bylo porovnat různé přístupy k výuce úvodu do proměnné u učitelů, kteří učí metodou založenou na budování schémat (známou jako Hejného metoda). V ...
Přechod mezi slovním a algebraickým vyjádřením. Žákovské strategie a obtíže
Transfer between verbal and algebraic descriptions. Pupils' strategies and problems
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je získat vhled do problémů, které mají žáci při přechodu mezi slovním a algebraickým vyjádřením, prostřednictvím analýzy jejich řešitelských procesů. Práce je rozdělena na teoretickou a ...
The aim of this thesis is to gain insight into the problems that pupils have when switching between verbal and algebraic expressions, through the analysis of their problem-solving processes. The work is divided into ...
The aim of this thesis is to gain insight into the problems that pupils have when switching between verbal and algebraic expressions, through the analysis of their problem-solving processes. The work is divided into ...
Jak žáci řeší úlohy na zobecňování
How pupils solve generalising tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na úlohy na zobecňování, přičemž jejím cílem je získat vhled do řešitelských strategií, které žáci používají a zjistit, zda je zvolený přístup závislý na získaných vědomostech týkajících se ...
The diploma thesis focuses on generalization tasks. Its aim is to gain insight into the solving strategies that pupils use and to determine whether the chosen approach depends on the acquired knowledge about the variable. ...
The diploma thesis focuses on generalization tasks. Its aim is to gain insight into the solving strategies that pupils use and to determine whether the chosen approach depends on the acquired knowledge about the variable. ...