Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Nerovnice jako diagnostický nástroj pro odhalení formalismu v různých oblastech školní matematiky
Inequalities as a diagnostical tool for discovering formalism in varions domains of school mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Nerovnice jako diagnostický nástroj pro odhalení formalismu v různých oblastech školní matematiky Abstrakt: Diplomová práce se zabývá různými typy chyb, jejich příčinami při řešení konkrétních nerovnic a formálním užíváním ...
Inequalities as a diagnostical tool for discovering formalism in various domains of school mathematics Abstract: This thesis targets various types of errors and their causes, in particular formal using of mathematical ...
Inequalities as a diagnostical tool for discovering formalism in various domains of school mathematics Abstract: This thesis targets various types of errors and their causes, in particular formal using of mathematical ...
Chyba ve výuce matematiky na základních školách
Error in teaching mathematics at elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postavením chyby ve výuce matematiky v povědomí žáků a učitelů. Zaměřuje se také na reakce žáků a učitelů na výskyt chyb. Hlavní pozornost je věnována matematickým chybám. Práce se skládá ze dvou ...
The diploma thesis deals with the position of error in the teaching of mathematics in the awareness of pupils and teachers. It also focuses on the responses of pupils and teachers to errors. Main attention is paid to ...
The diploma thesis deals with the position of error in the teaching of mathematics in the awareness of pupils and teachers. It also focuses on the responses of pupils and teachers to errors. Main attention is paid to ...