xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    experiments (2)
    misconceptions (2)
    miskoncepce (2)
    aktivity do hodin fyziky (1)
    classroom activities (1)
    cognitive operation (1)
    Collection of Solved Problems (1)
    computer aided experiment (1)
    curriculum (1)
    didactics of physics (1)
    didaktika fyziky (1)
    electricity and magnetism (1)
    elektřina a magnetismus (1)
    experimenty (1)
    fyzikální vzdělávání (1)
    fyzikální úloha (1)
    general relativity (1)
    hands-on minds-on experiments (1)
    high school students (1)
    interview (1)
    jednoduché experimenty (1)
    konstruktivismus ve výuce fyziky (1)
    kurikulum (1)
    kvalitativní výzkum (1)
    misconceptions in thermodynamics (1)
    miskoncepce v termodynamice (1)
    multimedia (1)
    multimedia technology (1)
    multimediální technika (1)
    multimédia (1)
    OTR (1)
    physical task (1)
    physics education research (1)
    physics teaching (1)
    pokusy (1)
    poznávací operace (1)
    počítačem podporované experimenty (1)
    practical work (1)
    praktická práce (1)
    projekt Heuréka (1)
    qualitative research (1)
    Sbírka řešených úloh z fyziky (1)
    special relativity (1)
    STR (1)
    studenti středních škol (1)
    taxonomie D. Tollingerové (1)
    taxonomy by D. Tollingerová (1)
    teacher training in physics (1)
    teaching physics (1)
    teorie relativity (1)
    tepelné jevy (1)
    termovizní kamera (1)
    the constructivist approach in physics learning (1)
    the Heureka project (1)
    theory of relativity (1)
    thermal imaging camera (1)
    thermal phenomena (1)
    vzdělávání učitelů fyziky (1)
    výuka fyziky (1)
    výzkum fyzikálního vzdělávání (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV