Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Vesmírný letecký 3D simulátor s umělou inteligencí
3D space combat simulation game with artificial intelligence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vesmírný letecký 3D simulátor s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor vesmírných leteckých 3D simulátorů, typy umělé inteligence a předpoklady důležité pro vývoj ...
The goal of this thesis is to design and implement a 3D space shooter with artifitial intelligence. This thesis includes theoretic analysis of space shooters, types of artifitial intelligence and assumptions important for ...
The goal of this thesis is to design and implement a 3D space shooter with artifitial intelligence. This thesis includes theoretic analysis of space shooters, types of artifitial intelligence and assumptions important for ...
Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Space Naval Combat - Space Battle Simulator
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klímek, Jakub
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie ...
The goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game ...
The goal of this project is to try and implement a space action game Space Naval Combat utilizing the .NET framework and at the same time explore the potential of using the individual technologies of this platform for game ...
Umělá inteligence pro hru Carcassonne - Objevitelé
Artificial intelligence for the Game Carcassonne: The Discovery
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The bachelor paper deals with the development of an artificial intelligence for the game Carcassonne - The Discovery. Different approaches for designing an artificial intel- ligence are presented. Heuristic functions based ...
Bakalářská práce se zabývá vývojem umělých inteligencí pro hru Carcassonne - Obje- vitelé. V této práci jsou představeny různé metody pro vytvoření umělé inteligence. Jsou zde vytvořeny heuristické funkce zaměřující se na ...
Bakalářská práce se zabývá vývojem umělých inteligencí pro hru Carcassonne - Obje- vitelé. V této práci jsou představeny různé metody pro vytvoření umělé inteligence. Jsou zde vytvořeny heuristické funkce zaměřující se na ...
Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Tool for programming in a physical environment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hnětynka, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je implementovat hru pojatou jako interaktivní fyzikální prostředí, ve kterém vkládáním, přesouváním a propojováním objektů v dvourozměrném hierarchickém prostoru uživatel vytváří virtuální svět. Tento ...
The subject of this work is to implement the game conceived as an interactive physical environment in which a user creates a virtual world in hierarchical two-dimensional space by inserting, moving and connecting objects. ...
The subject of this work is to implement the game conceived as an interactive physical environment in which a user creates a virtual world in hierarchical two-dimensional space by inserting, moving and connecting objects. ...
Interaktivní hra na platformu Android
Interactive Game for Android
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kofroň, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace na platformě Android. Jedná se o interaktivní online hru odehrávající se v reálném světě. Uživatelé na mapě uvidí závody ve svém okolí. Ve chvíli kdy se přiblíží ke startu budou ho ...
The thesis focuses on creating a mobile application on the Android platform. It is an interactive online game which takes place in the real world. Users will see races around them in the map. When they get close enought ...
The thesis focuses on creating a mobile application on the Android platform. It is an interactive online game which takes place in the real world. Users will see races around them in the map. When they get close enought ...
Umělá inteligence a herní strategie v deskové hře Carcassonne
Artificial intelligence and game strategy in Carcassonne board game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The bachelor paper deals with the development of artificial intelligence for the Carcassonne board game for two to five players. Different approaches to creating a suitable game strategy are presented. Then, selected ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje umělé inteligence pro deskovou hru Carcassonne ve variantě pro dva až pět hráčů. Jsou zde představeny různé možnosti přístupů k vytvoření herní strategie. Vybrané z nich jsou ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje umělé inteligence pro deskovou hru Carcassonne ve variantě pro dva až pět hráčů. Jsou zde představeny různé možnosti přístupů k vytvoření herní strategie. Vybrané z nich jsou ...
Osadníci z Katanu
Settlers of Catan
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 07. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In this thesis, we work on implementation of the board game Settlers of Ca- tan and artifitial intelligence playing this game. The artificial intelligence is based on a combination of expectimax and reinforcement learning. ...
V této práci se zabýváme implementací stolní hry Osadníci z Katanu a umělé inteligence hrající tuto hru. Umělá inteligence je založena na kombinaci expecti- maxu a zpětnovazebního učení. S využitím zpětnovazebního učení ...
V této práci se zabýváme implementací stolní hry Osadníci z Katanu a umělé inteligence hrající tuto hru. Umělá inteligence je založena na kombinaci expecti- maxu a zpětnovazebního učení. S využitím zpětnovazebního učení ...
Alhambra
Alhambra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Alhambra Autor: Jan Klůj Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá implementací ...
Title: Alhambra Author: Jan Klůj Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: The bachelor thesis ...
Title: Alhambra Author: Jan Klůj Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: The bachelor thesis ...
Citadela AI
Citadels AI
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementace hratelné verze hry Citadela s konzolovým rozhraním, její využití pro analýzu vlastností hry a vývoj umělé inteligence. Práce obsahuje rozbor strategií, způsob jejich návrhu, organizaci ...
The aim of this thesis is to implement a playable version of the game Citadels with console interface, and to use it for analysis of the game's properties and development of artificial intelligence. This thesis includes ...
The aim of this thesis is to implement a playable version of the game Citadels with console interface, and to use it for analysis of the game's properties and development of artificial intelligence. This thesis includes ...
Hra o volbě teritoria
Habitat selection game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pražák, Dalibor
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci se zabýváme aplikací evoluční teorie her v behaviorální ekologii, konkrétně hrou o volbě teritoria, která popisuje distribuci populace na konečném počtu různě ohodnocených plošek, a dokazujeme existenci, ...
In the presented work we study an application of evolutionary game theory in behavioral ecology, specifically the habitat selection game, which describes the distribution of population into a finite number of patches. We ...
In the presented work we study an application of evolutionary game theory in behavioral ecology, specifically the habitat selection game, which describes the distribution of population into a finite number of patches. We ...