Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Zobrazování povrchových detailů pomocí mapování textur
Rendering Surface Detail with Advanced Mapping Techniques
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ambrož, David
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 28. 01. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá algoritmy počítačové grafiky využívajícími pokročilé techniky mapování textur pro zvyšování úrovně detailů nerovných povrchů. Stručně seznamuje s historií vývoje a architekturou moderních grafických karet ...
The thesis deals with algorithms of computer graphics which exploit advanced techniques of textures mapping with the aim of improving the projection of details of wrinkled surfaces. The evolution and architecture of modern ...
The thesis deals with algorithms of computer graphics which exploit advanced techniques of textures mapping with the aim of improving the projection of details of wrinkled surfaces. The evolution and architecture of modern ...
Algoritmy nad rozšířeným sufixovým polem
Algorithms for enhanced suffix array
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 25. 05. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Su fixový strom je v oblasti efektivních řešení vyhledávacích problémů jednou z nejdůležitějších datových struktur. Hlavní nevýhodou sufixového stromu je jeho prostorová složitost. Sufixové pole je naproti tomu prostorově ...
Suffix tree is one of the most important data structures in string processing. However, the space consumption of the suffix tree is a bottleneck in large scale applications. Suffix array is by contrast a space efficient ...
Suffix tree is one of the most important data structures in string processing. However, the space consumption of the suffix tree is a bottleneck in large scale applications. Suffix array is by contrast a space efficient ...
Mobilní telefon jako dálkoměr-hloubkoměr-pravítko
Measuring depths and lengths with a Mobile phone
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Matas, Jiří
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 07. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření aplikace pro některou mobilní platformu (vybrána byla platforma Windows Mobile Professional), která automaticky a efektivně detekuje deformovaný pravoúhlý předmět ve snímku a díky ...
The master thesis focuses on creating of the application for some of mobile platforms (Windows Mobile Professional was chosen), which automaticaly and efectively detects deformed rectangular object on the picture and ...
The master thesis focuses on creating of the application for some of mobile platforms (Windows Mobile Professional was chosen), which automaticaly and efectively detects deformed rectangular object on the picture and ...
Učení bez učitele na základě obrazů
Unsupervised learning based on images
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hlaváč, Václav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo vytvoření experimentálního prostředí pro řešení dětského hlavolamu - skládačka, v němž je možné zkoušet různé metody pro učení systému s obrazovou zpětnou vazbou s kognitivními rysy. Hlavolam je ...
The aim of the project was to create an experimental environment for solving the children puzzle shape sorter . This environment serve as a testbed for various learning tasks of cognitive nature with image feedback. This ...
The aim of the project was to create an experimental environment for solving the children puzzle shape sorter . This environment serve as a testbed for various learning tasks of cognitive nature with image feedback. This ...
Řízení robotů s vizuálním vnímáním
Controling robots with vision
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 26. 05. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The goal of this thesis is the concept of the evolutionary development of the front-end camera input filtering for the mobile robot. Controlling mobile robot with the camera input is a generally hard task because it offers ...
Cílem této práce je návrh evolucního vývoje predrazeného filtrování pro kamerový vstup mobilního robota. Rízení mobilního robota s využitím kamerového vstupu je obecne obtížná úloha nebot informací pricházejících z tohoto ...
Cílem této práce je návrh evolucního vývoje predrazeného filtrování pro kamerový vstup mobilního robota. Rízení mobilního robota s využitím kamerového vstupu je obecne obtížná úloha nebot informací pricházejících z tohoto ...
Detekce meteorů na širokoúhlém CCD snímku
Meteorite detection system for widefield CCDs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 28. 01. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: BOOTES je česko-španělský robotický systém pro automatickou správu teleskopů umístěných v Ondřejove a v pohoří Sierra Nevada. Cílem diplomové práce je navrhnout a implementovat nástroj pro detekci stop meteoritů a otestovat ...
Lúthien is a software package designated to process astrographic images created by BOOTES, a Czech-Spanish robotic telescope system. As an extension to the RTS2 library, its purpose is to process large-sized astrographic ...
Lúthien is a software package designated to process astrographic images created by BOOTES, a Czech-Spanish robotic telescope system. As an extension to the RTS2 library, its purpose is to process large-sized astrographic ...
Interaktivní víceuživatelské virtuální prostředí
Interactive Multi-user Virtual Environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žára, Jiří
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 05. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The thesis proposes an extensive new system for virtual world hosting and management. The system is designed to o er real-time 3D graphical representation of the virtual world, to communicate and exchange data over a public ...
Práce se zabývá návrhem rozsáhlého nového systému pro provoz a správu virtuálních světů. Systém je navržen tak, aby poskytoval trojrozměrnou grafi ckou reprezentaci virtuálního světa v reálném čase, komunikoval a sdílel ...
Práce se zabývá návrhem rozsáhlého nového systému pro provoz a správu virtuálních světů. Systém je navržen tak, aby poskytoval trojrozměrnou grafi ckou reprezentaci virtuálního světa v reálném čase, komunikoval a sdílel ...