Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Ovládání PC pomocí webové kamery
Web-camera based interactive user input
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout a implementovat interaktivní ovládání PC pomocí běžné webové kamery snímající ruku uživatele s využitím speciálního zařízení - světelné rukavice osazené barevnými LED diodami. Práce zkoumá možnosti ...
The goal of this thesis is to design and implement an interactive user input device for a PC, consisting of a web-camera scanning the gestures of the user's hand. The user will be wearing a special glove fixed with colored ...
The goal of this thesis is to design and implement an interactive user input device for a PC, consisting of a web-camera scanning the gestures of the user's hand. The user will be wearing a special glove fixed with colored ...
Algoritmy konstrukce sufixových stromů
Suffix Tree Construction Algorithms
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Senft, Martin
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 10. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V predloženej práci študujeme algoritmy pre výstavbu dátovej štruktúry sufixový strom. Táto štruktúra pomáha optimálne riešiť mnoho problémov z oblasti spracovávania textu. Existuje hneď niekoľko prístupov a algoritmov, ...
In the present work we study suffix tree construction algorithms. This structure helps solving a variety of text problems in optimal time. There are several approaches and algorithms for building a suffix tree. The goal ...
In the present work we study suffix tree construction algorithms. This structure helps solving a variety of text problems in optimal time. There are several approaches and algorithms for building a suffix tree. The goal ...
Petriho sítě
Petri nets
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kryl, Rudolf
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 08. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit grafický nástroj pro návrh a simulaci Petriho sítě. Pro praktické využití sítě si uživatel nadefinuje vlastní vzory, které umožní snazší návrh sítě. Tyto vzory lze opětovně použít při návrhu ...
The aim of this work is to create a graphic tool for development and simulation of Petri nets. For practical and easier use of a Petri net the user defines a template for elements of the Petri net. These templates can be ...
The aim of this work is to create a graphic tool for development and simulation of Petri nets. For practical and easier use of a Petri net the user defines a template for elements of the Petri net. These templates can be ...
Modelování rostlin pomocí "Point-sprites"
Modeling of plants using "Point-sprites"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 26. 06. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In the present work i study possibilities of using elemets of hardware accelerated computer graphics called Point sprites in modeling and rendering of natural objects as trees, bushes, flowers. Next goal of the work is ...
V předložené práci studuji možnosti použití elementu hardwarově akcelerované grafiky zvané Point Sprites v modelování a následném vykreslování přírodních objektů, jako jsou stromy, keře, květiny. Dalším předmětem studia ...
V předložené práci studuji možnosti použití elementu hardwarově akcelerované grafiky zvané Point Sprites v modelování a následném vykreslování přírodních objektů, jako jsou stromy, keře, květiny. Dalším předmětem studia ...
Konstrukční algoritmy pro sufixové datové struktury
Suffix data structures construction algorithms
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 26. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Directed Acyclic Word Graph (DAWG) je prostorově úsporná datová struktura, která slouží k ukládání přípon řetězců. Compact Directed Acyclic Word Graph (CDAWG) je ještě úspornější variantou DAWG. Jejich hlavní uplatnění je ...
Directed Acyclic Word Graph (DAWG) is a space efficient data structure used for storing suffixes of strings. Compact Directed AcyclicWord Graph (CDAWG) is a more space efficient variant of DAWG. Their main use is in searching ...
Directed Acyclic Word Graph (DAWG) is a space efficient data structure used for storing suffixes of strings. Compact Directed AcyclicWord Graph (CDAWG) is a more space efficient variant of DAWG. Their main use is in searching ...
HTN plánování do akčních her
HTN Planning in Action Games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Výukový program pro autoškolu
Training program for driving schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hlavním záměrem práce bylo vytvořit program, který by dokázal vygenerovat test z předpisů o provozu na pozemních komunikacích, jehož složení je podmínkou k získání řidičského právnění. Program obsahuje jak již zmíněný test, ...
The main purpose of the project was to create a programme, which would be able to generate the test of traffic rules on communications, whose passing is the condition to get a driving licence. The program contains both the ...
The main purpose of the project was to create a programme, which would be able to generate the test of traffic rules on communications, whose passing is the condition to get a driving licence. The program contains both the ...
Komprese krátkých textových zpráv
Compression of short text messages
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 10. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce popisuje implementaci algoritmu pro kompresi krátkých textových zpráv založenou na PPM. Pro reprezentaci kontextového modelu je zde použita datová struktura Optimal Tree Machine, vybudovaná na základě statistického ...
This paper describes implementation of short text message compression algorithm based on PPM. For representation of context model algorithm is used the Optimal Tree Machine data structure built on statistics of training ...
This paper describes implementation of short text message compression algorithm based on PPM. For representation of context model algorithm is used the Optimal Tree Machine data structure built on statistics of training ...
Particle systems
Particle systems
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předložená práce se zabývá problematikou částicových systémů. Snaží se podat systém pro tvorbu, simulaci a vizualizaci částic. V úvodní části se věnuje návrhu fyzikálního modelu. Fyzikální model klade důraz zejména na ...
The presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical ...
The presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical ...
Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Debugging tools in Pogamut 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Virtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal ...
Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such ...
Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such ...