Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Modelování rostlin pomocí "Point-sprites"
Modeling of plants using "Point-sprites"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 26. 06. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In the present work i study possibilities of using elemets of hardware accelerated computer graphics called Point sprites in modeling and rendering of natural objects as trees, bushes, flowers. Next goal of the work is ...
V předložené práci studuji možnosti použití elementu hardwarově akcelerované grafiky zvané Point Sprites v modelování a následném vykreslování přírodních objektů, jako jsou stromy, keře, květiny. Dalším předmětem studia ...
V předložené práci studuji možnosti použití elementu hardwarově akcelerované grafiky zvané Point Sprites v modelování a následném vykreslování přírodních objektů, jako jsou stromy, keře, květiny. Dalším předmětem studia ...
Mapování, zpracování a reprezentace map pro Unreal Tournament boty
Mapping, processing, and representation of a map for Unreal Tournament bots
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 18. 09. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Ve většině komerčních her se pro pohyb počítačem ovládaných postav ve hře využívají navigační body. Z navigačních bodů se vytváří souvislý graf, který pokrývá nejdůležitější místa ve hře, kam postava může dojít. Se zvyšujícím ...
In many computer games the navigation points are used for the movement of computer-controled players. With the growing power of desktop computers more sophisticated methods are used for the movement of players, namely the ...
In many computer games the navigation points are used for the movement of computer-controled players. With the growing power of desktop computers more sophisticated methods are used for the movement of players, namely the ...