Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Solving Algorithms for Multi-agent Path Planning with Dynamic Obstacles
Řešící algoritmy pro multi-agentní hledání cest s dynamickými překážkami
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Surynek, Pavel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: In this work we present the problem of multi-agent path-finding with dynamic obstacles, a generalisation of multi-agent path-finding (MAPF) in which the environment contains randomly-moving dynamic obstacles. This ...
V předložené práci představujeme problém multiagentního hledání cest s dynamickými překážkami, tedy zobecnění multiagentního hledání cest, ve kterém jsou v prostředí náhodně se pohybující překážky. Takové zobecnění lze ...
V předložené práci představujeme problém multiagentního hledání cest s dynamickými překážkami, tedy zobecnění multiagentního hledání cest, ve kterém jsou v prostředí náhodně se pohybující překážky. Takové zobecnění lze ...
Fotbal - prostředí pro soutěž AI
Football - AI competition environment
Fotbal - prostředí pro soutěž AI
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Súťaže v tvorbe umelej inteligencie sú jednou z obľúbených foriem programátor- ských súťaži. Futbal, ako najpopulárnejšia športová hra, predstavuje zaujímavú výzvu pre tvorbu umelej inteligencie. Preto sme sa rozhodli ...
Competitions in the development of artificial intelligence are one of the favo- rite forms of programming competitions. Football, as the most popular sports game, presents an interesting challenge for the development of ...
Competitions in the development of artificial intelligence are one of the favo- rite forms of programming competitions. Football, as the most popular sports game, presents an interesting challenge for the development of ...
Obecná umělá inteligence pro hraní her
General Artificial Intelligence for Game Playing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Game playing is a relatively interesting task in the field of artificial intelligence in these days. The master thesis deals with general artificial intelligence which is capable of playing selected simple games based on ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Artificial Intelligence for the Bang! Game
Umělá inteligence pro hru Bang!
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 01. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tématem této práce jsou algoritmy umělé inteligence (AI) pro hru Bang!, karetní hru s tématikou Divokého západu, vytvořenou italským vývojářem her Emilianem Sciarrem. Cílem téhle práce bylo navrhnout umělou inteligence pro ...
This work explores artificial intelligence (AI) algorithms for the game Bang!, a Wild West-themed card game created by Italian game designer Emiliano Sciarra. The aim of this work was to design three different AIs for this ...
This work explores artificial intelligence (AI) algorithms for the game Bang!, a Wild West-themed card game created by Italian game designer Emiliano Sciarra. The aim of this work was to design three different AIs for this ...