Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Podpora spolupráce se zákazníky a sítě nezávislých aplikací
Customer realationship management and nets of independent applications
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Král, Jaroslav
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 05. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The objective of this thesis is to study the concept of software confederations (networks of independent applications, NIA) orientated on its utilization in the field of customer relationship management (CRM) and the ...
Cílem práce je studium koncepce sít nezávislých aplikací (SNA), se zaměřením na využití v oblasti podpory zákazníků (CRM, Customer Realtionship Management) a podnikových informačních systémů. Práce konkretizuje pojem CRM, ...
Cílem práce je studium koncepce sít nezávislých aplikací (SNA), se zaměřením na využití v oblasti podpory zákazníků (CRM, Customer Realtionship Management) a podnikových informačních systémů. Práce konkretizuje pojem CRM, ...