Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Plausibilní model chování potkana
Plausible computational model of a rodent behaviour
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 24. 06. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci jsou prezentovány dva různé výpočetní modely simulující chování potkana při behaviorálním úkonu. První z nich vychází z technik zpětnovazebního učení, druhý reprezentuje postup obvyklý pro modely, které se ...
Two different computational models are presented. These models simulate behaviour of a rat during a laboratory experiment focused on spatial cognition. First model arises from principles of reinforcement learning while ...
Two different computational models are presented. These models simulate behaviour of a rat during a laboratory experiment focused on spatial cognition. First model arises from principles of reinforcement learning while ...
Rekonstrukce digitálních fotografií rozmazaných pohybem
Reconstruction of motion blurred digital photographs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci studujeme techniky digitální rekonstrukce digitálních fotografi í požkozených jednoduchým pohybem fotoaparátu během expozice. Práce popisuje a porovnává možnosti rekonstrukce obrázku v prostorové a ...
In the present work we study digital reconstruction techniques of photographs that were damaged by simple camera motion during exposition. The work describes and compares procedures of image reconstruction in spatial and ...
In the present work we study digital reconstruction techniques of photographs that were damaged by simple camera motion during exposition. The work describes and compares procedures of image reconstruction in spatial and ...
Petriho sítě
Petri nets
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kryl, Rudolf
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 08. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit grafický nástroj pro návrh a simulaci Petriho sítě. Pro praktické využití sítě si uživatel nadefinuje vlastní vzory, které umožní snazší návrh sítě. Tyto vzory lze opětovně použít při návrhu ...
The aim of this work is to create a graphic tool for development and simulation of Petri nets. For practical and easier use of a Petri net the user defines a template for elements of the Petri net. These templates can be ...
The aim of this work is to create a graphic tool for development and simulation of Petri nets. For practical and easier use of a Petri net the user defines a template for elements of the Petri net. These templates can be ...
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - drama manager
Drama manager by means of Petri Nets
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 08. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Výsledky virtuálního storytellingu se využívají v interaktivních počítačových hrách nebo v e-learningu. Osnovy virtuálních příběhů lze vnímat jako distribuovaný systém, jenž byl formalizován Carlem Adamem Petrim v jeho ...
The results of virtual storytelling are used in interactive computer games or e-learning applications. The plot of a virtual story can be viewed as a distributed system, which was formalized by Carl Adam Petri in his work ...
The results of virtual storytelling are used in interactive computer games or e-learning applications. The plot of a virtual story can be viewed as a distributed system, which was formalized by Carl Adam Petri in his work ...
Editor pro IVE - objekty a lokace
Editor for project IVE - objects and areas
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 24. 06. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je implementace editoru pro IVE, což je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Editor by měl především zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav. Součástí ...
The main goal of this work is to implement an editor for IVE which is the simulator of virtual humans developed at MFF UK. Our editor should primarily open up IVE for teaching of algorithms for control of virtual humans. ...
The main goal of this work is to implement an editor for IVE which is the simulator of virtual humans developed at MFF UK. Our editor should primarily open up IVE for teaching of algorithms for control of virtual humans. ...
Řízení příběhu pomocí Petriho sítí - integrace drama manageru do IVE
Drama manager by means of Petri Nets - integration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 23. 06. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Osvětlovací dílna
Lighting workshop
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro interaktivní experimenty s lokálními osvětlovacími modely. Uživatel má možnost zadat lokální model odrazu světla pomocí matematických vzorců a posléze měnit jeho ...
The object of this work is to design and implement an application for interactive experiments with local illumination models. The user can arbitrarily define an illumination model with mathematical formulas and mark certain ...
The object of this work is to design and implement an application for interactive experiments with local illumination models. The user can arbitrarily define an illumination model with mathematical formulas and mark certain ...
Simulace davu
Crowd simulation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Rozhodovací pravidla pro projekt Pogamut 2
Production rules for the project Pogamut 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Projekt Pogamut 2 umožňuje rychlou tvorbu chování agentů v komplexním prostředí hry Unreal Tournament 2004. Původní systém pro řízení rozhodovacími pravidly (POSH) byl nyní doplněn o systém pro řízení fuzzy rozhodovacími ...
The project Pogamut 2 provides a possibility of fast prototyping of agent behaviours in a complex envirorment of the Unreal Tournament 2004 computer game. A fuzzy rule based system was introduced to be used beside the POSH ...
The project Pogamut 2 provides a possibility of fast prototyping of agent behaviours in a complex envirorment of the Unreal Tournament 2004 computer game. A fuzzy rule based system was introduced to be used beside the POSH ...
Prototyp hry UFO ve více hráčích
A prototype of multiplayer in UFO computer game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 24. 06. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se snaží prozkoumat různé možnosti implementace hry více hráčů v taktické hře zachovávající základní principy her typu UFO. Hry typu UFO jsou komplexní taktické hry s velkou škálou možností jak hru hrát. Ve hře pro ...
This work is trying to explore different possibilities of implementation multiplayer in tactical UFO-like games. UFO-like games are complex tactical games with many possibilities how to play. In singleplayer game the player ...
This work is trying to explore different possibilities of implementation multiplayer in tactical UFO-like games. UFO-like games are complex tactical games with many possibilities how to play. In singleplayer game the player ...