Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 45
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
Real-time strategy hra s umělou inteligencí
Real-time strategy game with artificial intelligence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry ve 3D prostředí s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor bojových real-time strategických her, způsoby implementace umělé inteligence v takovýchto hrách a ...
The aim of this thesis is to create a real-time strategy game with artificial intelligence in 3D environment. The thesis includes theoretical analysis of combat real-time strategy games, methods for implementing artificial ...
The aim of this thesis is to create a real-time strategy game with artificial intelligence in 3D environment. The thesis includes theoretical analysis of combat real-time strategy games, methods for implementing artificial ...
Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hry s otevřeným světem jsou žánrem počítačových her, který hráčům nabízí vysokou míru volnosti pro ovlivňování herního světa. Tato volnost znatelně komplikuje tvorbu umělé inteligence pro tento druh her. V této práci ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Umělá inteligence pro Texas Hold'em poker
Artificial Intelligence for Texas Hold'em Poker
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Texas Hold'em Poker je nejoblibenějši pokerovou variantou. I přesto existuje jen velice malo efektivnich způsobů jak nahradit člověka počitačem při jeho hrani. Jedna se o hru s neuplnou informaci a proto je většina přistupů ...
Although Texas Hold'em is among the most popular poker variants, there are only a few effective ways to replace the human by a computer while playing it. Poker is a game with incomplete information, thus most of the ...
Although Texas Hold'em is among the most popular poker variants, there are only a few effective ways to replace the human by a computer while playing it. Poker is a game with incomplete information, thus most of the ...
Vesmírný letecký 3D simulátor s umělou inteligencí
3D space combat simulation game with artificial intelligence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vesmírný letecký 3D simulátor s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor vesmírných leteckých 3D simulátorů, typy umělé inteligence a předpoklady důležité pro vývoj ...
The goal of this thesis is to design and implement a 3D space shooter with artifitial intelligence. This thesis includes theoretic analysis of space shooters, types of artifitial intelligence and assumptions important for ...
The goal of this thesis is to design and implement a 3D space shooter with artifitial intelligence. This thesis includes theoretic analysis of space shooters, types of artifitial intelligence and assumptions important for ...
Artificial Intelligence for Children of the Galaxy Computer Game
Umělá inteligence pro počítačovou hru Children of the Galaxy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Even though artificial intelligence (AI) agents are now able to solve many classical games, in the field of computer strategy games, the AI opponents still leave much to be desired. In this work we tackle a problem of ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
Ačkoli je umělá inteligence (UI) dnes schopna úspěšně řešit mnoho klasických her, na poli počítačových strategických her UI oponenti stále velmi pozadu. V této práci řešíme problém soubojů ve strategických počítačových ...
Reification of the DEECo component model and its application in virtual-world simulations
Realizace komponentového modelu DEECo a jeho aplikace v simulacích virtuálních světů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bureš, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V oblasti dynamicky vyvijejících se distribuovaných systémů složených z autonomních a adaptivních komponent je úkol systematického zpracovávání návrhu složitosti komunikace a kompozice kritickým bodem. To pramení z dynamické ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
In the domain of dynamically evolving distributed systems composed of autonomous and (self-) adaptive components, the task of systematically managing the design complexity of their communication and composition is a pressing ...
PNS for the game Arimaa
PNS for the game Arimaa
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hric, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Arimaa je strategická desková hra, kterou se stále počítačům nepovedlo pokořit. Problematický je zejména velký větvící faktor stromu hry a celková její charakteristika, díky které je obtížné sestrojit vhodnou ohodnocovací ...
The game of Arimaa is a strategic board game that has proved to be a challenge to computers. Not only because of its huge branching factor, but also thanks to the difficulty in creating a good evaluation function to be ...
The game of Arimaa is a strategic board game that has proved to be a challenge to computers. Not only because of its huge branching factor, but also thanks to the difficulty in creating a good evaluation function to be ...
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Neruda, Roman
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána ...
In the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated ...
In the present work we investigate the creation of a exible nearuniversal simulation environment for arti cial intelligence with embodiment and real-time simulation in mind. We also take a look at the problematics associated ...